عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از بهره مندی تمامی شهرستان های استان از خدمات سینما سیار در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از بهره مندی تمامی شهرستان های استان گلستان از خدمات سینما سیار در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری درباره هدف از راه اندازی سینمای سیار در شهرستان ها، روستاها و مناطق مرزی استان گلستان، گفت: هدف این است که مردم منطقه با پیمودن کوتاه ترین مسیر به «سینماسیار» دسترسی پیدا کرده و بتوانند از فیلم های روز سینمایی کشور استفاده کنند.

وی افزود: این طرح در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور ارائه خدمات با کم ترین هزینه در مناطق کم بهره و محروم از سینما انجام می پذیرد.

این مدیر استانی ادامه داد: طبق تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، انجمن سینمای جوانان استان گلستان به عنوان مجری طرح انتخاب شده است و پس از دریافت درخواست مکتوب از هر یک از شهرستان ها و مناطق استان گلستان نسبت به راه اندازی سینما سیار اقدام خواهد شد.

گفتنی است آغاز به کار سینمای سیار طبق برنامه ریزی های به عمل آمده از بهمن ماه سال جاری و هم زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۷ ب.ظ

دیدگاه