در آستانه هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری؛حضورحسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گلستان(دیدار با استاندار گلستان تا پیگیری روندپیشرفت پروژه های راهداری و حمل و نقل استان )

‍ روز پرکار رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گلستان؛
از دیدار با استاندار گلستان تا پیگیری روندپیشرفت پروژه های راهداری و حمل و نقل استان
در آستانه هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری؛ “عبدالهاشم حسن‌نیا” معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان گلستان ضمن بازدید از طرح ها و پروژه های بخش با حضور سر زده در پایانه حمل کالای تعاونی کامیونداران گرگان، با مسئولان و دست اندرکاران ذیربط و استاندار و مقامات محلی دیدار و گفتگو کرد .
عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سفری یک روزه به استان گلستان در ابتدای سفر در صبحانه کاری با حضور استاندار گلستان و معاونین وی به بررسی در زمینه تصادف اخیر مدیران ارشد وزارت کار پرداخت ودر زمینه اقدامات لازم جهت ایمن سازی بریدگی های استان و پروژه های راهداری به بحث وتبادل نظر پرداختند.
وی در ادامه سفر از پروژه سه راه یساقی و روند پیشرفت این پروژه بازدید کرده و تاکید داشت با عنایت به درخواست‌های مردم منطقه در تکمیل این پروژه تسریع شود.
حسن نیا در ادامه با حضور در پایانه حمل کالای تعاونی کامیونداران گرگان ضمن گفتگو با رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای و عرض خداقوت و تبریک روز حمل ونقل به استماع مشکلات و نظرات آنها پرداخت و اعلام کرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خود را موظف به پیگیری مطالبات رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل می داند.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سپس با حضور در مرکز مدیریت راههای استان گلستان به کارکنان این اداره کل خسته نباشید عرض نمود و نحوه عملکرد سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای استان را بررسی کرد.
عبدالهاشم حسن نیا در ادامه به قصد بازدید از محورهای مواصلاتی، روند پیشرفت پروژه های راهداری استان و وضعیت راههای اصلی و روستایی شرق استان، گرگان را به مقصد شهرهای مینودشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و علی آباد کتول ترک نمود.
وی در حاشیه این دیدار با نمایندگان مجلس و فرمانداران با هدف آشنایی بیشتر از مشکلات حوزه استحفاظی جلسات را برگزار کرده و ایمن سازی محورهای مواصلاتی و خدمات رسانی مناسب به هم استانی ها را از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان نمود.
اداره روابط عمومی

(https://attach.fahares.com/U7KZiVrZ6mWivpstC5S1yw==)

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

دیدگاه