استاندار گلستان در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی: گلستان نماد وحدت است و همگان باید به توسعه استان فکر کنند

استاندار گلستان اظهار کرد: باید صدای چهل سالگی انقلاب را به همه جای دنیا برسانیم زیرا در این سال بیشترین سختی‌ها را کشیده و سخت ترین تحریم ها را تحمل کرده ایم.

به گزارش البرز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که باحضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: دولت در حال جنگ اقتصادی است و مردم هم سختی های زیادی را تحمل می کنند اما اقتداری که امروز شاهد آن هستیم هزینه هایی دارد که باید آن را بپردازیم.

وی با تاکید بر معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از عدد ۴۰ همه خدمات نظام در طی این مدت را به نمایش بگذاریم.

هاشمی افزود: برای مثال در حوزه های ورزشی، فرهنگ، آموزش و پرورش و… باید شاخص هایی تعریف شود و بر اساس آنها برنامه ریزی ها انجام و خدمات به نمایش گذاشته شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: باید ۴۰ برنامه برای همه شهرها تعریف کنیم تا همه مردم بتوانند در جشن انقلاب شریک بوده و شادی آن را احساس کنند.

وی نقش صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط در این حوزه را بسیار مهم دانست و گفت: باید برنامه هایی تعریف کنیم که برای مردم جذاب و اثرگذار باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: ارزیابی از اقدامات انجام شده باید توسط حوزه سیاسی ماصورت گرفته و گزارش آن به صورت روزانه ارائه شود.

استاندار گلستان به عنوان نمونه به دستاوردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و افزود: طی یک سال گذشته در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۰۵۰ وام اشتغالزایی پرداخت شده که ارائه این آمار می تواند امید را به جامعه تزریق و دشمن را ناامید کند.

استاندار گلستان گفت: در آخرین جلسه کارگروه تسهیل که هفته گذشته برگزار شد ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردیم و با پرداخت این تسهیلات طی یک سال گذشته ۳۷ کارخانه تعطیل استان دوباره احیا شدند و در حال فعالیت می باشد.

وی اظهار کرد: در حوزه روستایی نیز ۳۵۰۰ وام برای اشتغال زایی و توسعه پایدار روستایی پرداخت شده است.

استاندار گلستان خبر داد: با پیگیری های صورت گرفته، امید داریم در بودجه ۹۸ در اعتبارات تملک دارایی و عمرانی ملی شاهد رشد ۵۰ درصدی باشیم و از نمایندگان محترم میخواهیم که این موضوع را پیگیری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ۰گلستان نماد وحدت است و همگان باید در راستای حفظ وحدت همه سختی ها را پشت سر گذاشته و به توسعه استان فکر کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۴ ب.ظ

دیدگاه