پیام دکتر محمد رضامازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو

پیام دکتر محمد رضامازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو

دانشجو معلمان عزیز

?بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و معلمان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

?آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، در آینده ی نزدیک به دستان شما عزیزان سپرده خواهد شد و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و به خصوص شما دانشجویان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، بر گردن دارید.

?۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه دارد، یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملّت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

?دانشجومعلم امروز با بهره مندی از فرصت علم آموزی برای خود و دیگران، راه روشن آینده ی کشور را برای دست یابی به زندگی نیکو، خردمندی در رفتار و اندیشه ورزی در گفتار هموارتر خواهد کرد. این آرمان و ایده ی شکوهمند برای جهت دهی به زیستی نوین و پاک، مبتنی بر تعالیم دینی و خردجمعی، راه گشای نسل های آینده ی کشور خواهد بود. بی گمان نقش آفرینی در کانون ها، تشکل ها و انجمن های دانشجویی، شوراهای صنفی و رفاهی زمینه ی حضور بالنده و مسولانه ی شما در این دانشگاه شخصیت ساز و مهم خواهد شد.

?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۱۶آذر و همه شهدای استاد و دانشجو و همچنین جانبازان و آزادگان سرافرازی که از دامان این دانشگاه به اسلام عزیز و ملت ایران تقدیم شده است، این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز کشور بالاخص دانشجومعلمان عزیز تبریک می گویم و امید دارم با درک و شناخت دقیق، از این جایگاه خطیر و با تکیه بر همت شایسته و در سایه منویات مقام معظم رهبری، زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور اسلامی ایران باشیم.

دکتر محمدرضا مازندرانی
سرپرست دانشگاه فرهنگیان
استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۱ ب.ظ

دیدگاه