نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموز ش و پرورش گلستان درمراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه خیرساز دکترغراوی مراوه تپه :امروز اینگونه کارهای پسندیده و معنوی در نقاط محروم در امتداد بنیان های امام راحل و مقام معظم رهبری است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان و به نقل از مدیریت آموزش و پرورش مراوه تپه،  مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه خیرساز دکتر عبدالصمد غراوی در شهرستان مراوه تپه با حضور اولین خیر مدرسه ساز مراوه تپه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان گلستان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموز ش و پرورش استان گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

عبدالصمد غراوی خیر مدرسه ساز اولین خیر مدرسه ساز بومی شهرستان مراوه تپه ضمن تبریک به دانش آموزان و اهالی روستا گفت: امیدوارم ساخت این مدرسه برای روستا منشا خیر و برکت باشد و برای من افتخار بزرگی است که به عنوان خیر مدرسه ساز فعالیت کنم.

وی اظهار نمود: مدرسه و معلم دو رکن پیشرفت و توسعه جوامع هستند، مدرسه مکانی است که فرزندان ما در آن علم  و ادب می آموزند و رشد می کنند، مدرسه خانه دوم بچه های ماست پس جایگاه بسیار بالایی دارد، مدرسه از نظر فضا  باید زیبایی، استحکام و طراوت را  داشته باشد.

وی تصریح کرد: کمبود شدید فضای آموزشی را در کل کشور شاهد هستیم که مشارکت همگانی را می طلبد‌. غروای افزود: مدرسه سازی یک فرهنگ و یک نگرش مثبت است، نه انگیزه سیاسی دارد و  نه اقتصادی، خیر مدرسه ساز تنها هدفش این است که جامعه اش رشد کند.

 این خیر مدرسه ساز ادامه داد: به قول بزرگان مدرسه سازی یک جهاد است، جهادی برای نشر علم، جهادی در راه تعلیم و تربیت. از تک تک عزیزان میخواهم که در این کار خیر مشارکت داشته باشید  . مدرسه را می توان گروهی ساخت . بگذارید همه در این کار سهیم باشیم و مسابقه دهیم و سبقت بگیریم که فاستبقوا الخیرات .

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان گلستان ضمن تبریک و تشکر از خیرمدرسه ساز بیان نمود: غراوی شهرستان مراوه تپه با مشارکت ۲۵۰ میلیون تومان سهم خیر و ۸۵۰ میلیون تومان سهم اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام گرفت.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز با نگاه زیبایشان در امر مدرسه سازی و مشارکت بالا در استان و کشور گام های بزرگی در ایمن و زیبا نمودن فضاهای آموزشی داشتند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموز ش و پرورش استان گلستان ضمن تشکر و قدردانی از خیر مدرسه ساز گفت: امروز روز زیبایی است، زیبایی از نسل پیامبر اکرم (ص) که همگان را به علم آموزی و اخلاق هدایت نمود.

وی بیان نمود: امروز که اینگونه کارهای پسندیده و معنوی در نقاط محروم انجام می گیرد در امتداد بنیان های امام راحل و مقام معظم رهبری است که بعد از انقلاب شکوهمند در جهت توجه به تعلیم و تربیت و ایجاد فضاهای آموزشی در راستای پیشرفت و توسعه انجام گرفته است.

حضرت قلی حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان  مراوه تپه، ضمن تقدیر و تشکر از اولین خیر مدرسه ساز  گفت: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز دکتر عبدالصمد غراوی با زیربنای ۴۸۷ متر مربع ساختمان آموزشی ،۱۱۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۴۵۰ مترطول دیوارکشی، ۴۰ مترمربع زیربنای ساختمان سرویس بهداشتی و  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان  با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه  و تجهیز مدارس استان تأمین احداث گردیده است.

گفتنی است، هم اکنون ۸۰ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴ ب.ظ

دیدگاه