استاندارد در آموزش ضمن خدمت معلمان و دانش آموزان گلستانی

استاندارد در آموزش ضمن خدمت معلمان گلستانی
در دیدار مدیران کل استاندارد و آموزش و پرورش گلستان، درباره نحوه اجرای آموزش ضمن خدمت معلمان گلستانی همفکری و گفتگو شد.
به منظور گسترش همکاری های علمی و فنی، بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات، مدیران کل استاندارد و آموزش وپرورش استان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل استاندارد گلستان در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ استاندارد، این نهاد را بهترین مروج استاندارد در جامعه دانست.
محمود فرمانی ضمن اشاره به ضرورت آموزش استاندارد به دانش آموزان، اظهار داشت: پیش نیازِ حساس و دغدغه مند کردن جامعه نسبت به استاندارد، آموزش دادن و آگاهی رسانی به معلمان می باشد.
به گفته وی در این راستا، سازمان ملی استاندارد ایران در هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش کشور، تدبیری اندیشیده تا استاندارد، جزو آموزش های ضمن خدمت معلمان سراسر کشور قرار گیرد و از اساس در برنامه های آموزشی آنان گنجانده شود.
دبیر شورای استاندارد گلستان در ادامه ضمن درخواست همکاری از آموزش و پرورش برای اجرایی کردن برنامه آموزش ضمن خدمت استاندارد به معلمان در استان گلستان، خواستار همکاری  دو دستگاه در انجام برنامه های ترویجی_آموزشی مختلف نظیر سخنرانی کارشناسان استاندارد در مدارس، بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه های استاندارد، بازرسی و نمونه برداری استاندارد از بوفه های مدارس، اجرای برنامه ارزیابی تعالی مدیریت مدارس، ایجاد دفتر استاندارد سازی در آموزش وپرورش، توزیع اقلام ترویجی در مدارس و … شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن قدردانی از دغدغه مندی مدیرکل استاندارد گلستان و همکاران وی، آمادگی مجموعه آموزش و پرورش را در برگزاری برنامه های مشترک به ویژه دوره های آموزشی ضمن خدمت معلمان با عنوان «استاندارد سازی» در شرق و غرب استان اعلام کرد.
احسان گوهری راد همکاری با مجموعه استاندارد را به عنوان یک نهاد حاکمیتی، اجرایی، پژوهشی و فنی، مایه خرسندی دانست و گفت: برگزاری دوره های آموزشی و آشنایی معلمان و دانش آموزان با استاندارد فرصت مناسبی برای بالا بردن و ارتقاء سطح دانش فنی آنهاست.
در این دیدار معاون ارزیابی انطباق، رئیس اداره آموزش، ترویج و استاندارد سازی و کارشناس روابط عمومی اداره کل استانداردگلستان نیز حضور داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه