- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

علی اصغرطهماسبی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری گلستان در مراسم تکریم وتجلیل از وی: درود و زنده باد منتقد ومخالف که به ما روشنایی می بخشد تا راه راگم نکنیم

به گزارش البرز گلستان  مراسم تکریم و تجلیل از علی اصغر طهماسبی معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گلستان با حضور روحانیون اهل سنت و شیعه و مدیرانی که در طول دوران مدیریت با وی سرو کار داشتند احزاب و گروههای سیاسی و ایثارگران برگزار گردید.

طهماسبی در این مراسم اظهار کرد:درود و زنده باد مخالف که به ما روشنایی می بخشد تا راه راگم نکنیم.

وی در این جلسه ضمن ارائه عملکرد نزدیک به ۵سال خدمت خود در استان گفت ؛بیش از یک هزار سخنران،کشوری  در استان سخنرانی کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

طهماسبی در ادامه  خاطرنشانکرد:  احزاب و کارگزاران و مدیران و اصحاب قلم و رسانه در تامین امنیت در استان نقش بسزایی داشتند.

وی گفت:در استان هیچ برنامه هنری و کنسرت و موسیقی به تعلیق در نیامدو گروهها و سمن ها در استان در این مدت بیش از ۳۰۰درصد افزایش داشته است.

طهماسبی همچنین از تهیه سندجامع پیشگیری آسیب های اجتماعی در استان خبر داد.

وی در خاتمه از کلیه کسانی که در این مدت  برای توسعه استان از جمله دکتر صادقلو  استاندار سابق و مناف هاشمی استاندار فعلی و نماینده ولی فقیه در استان تشکر و قدر دانی کرد.

در این مراسم حجت الاسلام لیوانی  امام جمعه موقت گرگان، سردار اتراچالی ،چوپانی مدیر اتاق بازرگانی گرگان و آخوند میرزاعلی امام جمعه آق قلاسخنانی در جهت تشکر وقدر دانی از زحمات طهماسبی ایراد نمودند.

[1]

0 [2]
0 [2]