دکتر نریمانی  مدیر کل انتشارات و اسناد بنیاد شهید کشور در مراسم تجلیل از اصحاب قلم گلستان: سرمایه های انسانی ایثارگران در رده های مختلف مدیریتی کشورمی توانند ایفای نقش کنند

به گزارش البرز گلستان  با حضوردکتر نریمانی  مدیر کل انتشارات و اسناد بنیاد شهید کشور  و اسرافیل وزیری مدیر کل  بنیاد شهید و ایثارگران  گلستان از تعدادی از فعالان فضای مجازی شامل مدیران تلگرامی سروش؛:اینستاگرام؛:مدیران سایتها:؛مدیران خبرگزاری؛:عکاسان؛:خبرنگاران خبری؛:مدیران نشریات مکتوب؛”ناشرانی که به نوعی در ترویج مفاهیم ایثار و شهادت نقش فعالی داشتند ؛”با اهدا لوح مورد تقدیر قرار گرفتند .

در این نشست دکتر نریمانی  مدیر کل انتشارات و اسناد بنیاد شهید کشور گفت:حوزه بنیاد شهید کارش با حوزه نخبگان شروع شده است.

وی در هدف از ایجاد این حوزه گفت : هدف از فلسفه ایجاد این حوزه حمایت از تالیفات ،کتب،پایان نامه ها و مقاله ها می باشد

دکتر نریمانی در ادامه خاطرنشاتکرد: از اهداف دیگر این حوزه در ایجاد ظرفیت مدیران آینده می باشد تا در فرآیندیمدیریت در راس ساختار مدیریتیاتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: و اهداف دیگر این می باشد سرمایه انسانی ایثارگران می توانند در رده های مختلف مدیریتی ایفای نقش کنند.

دکتر نریمانی  مدیر کل انتشارات و اسناد بنیاد شهید کشور سپس افزود: یکی از موضوعات که می تواند در ارتباط با نخبگان بوجود بیاید بحث ایجاد گروه های تخصصی میباشد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره انتخاب نویسندگان دفاع مقدس در تهران خبر داد و اظهار کرد:از سال دیگر در تمامی استانها این جشنواره برگزار می گردد.

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه