- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

 دکتر رستمانی مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان:رویکرد حراست دانشگاه سیاسی، کنترلی و برخورد از موضع بالا نیست

جلسه معارفه هدی مطهری مسوول حراست مجموعه آموزشی فلسفی دانشگاه با حضور معاون آموزشی و روسای دانشکده های دانشگاه در سالن جلسات معاونت تحقیقات وفناوری برگزار شد.

 دکتر رستمانی مدیر حراست دانشگاه در این جلسه با تبیین دیدگاه های حراست دانشگاه در حوزه آموزش عالی گفت؛ ماموریت اصلی دانشگاهها پرورش انسانهای تاثیر گذار و نیروها یی است که چه درزمان تحصیل و چه درزمان فارغ التحصیلی وقتی در جامعه حضور پیدا می کنند روحیه آزاد اندیشی ، نقد پذیری ، مسئولیت پذیری و دردمندی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: بستری که نیازمند تامین این اهداف است بستری امن در همه ابعادش است وفراهم نمودن شور ونشاط در مراکزعلمی و اجرای گفتمان بر پایه آزاد اندیشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید در مراکزعلمی و فرهنگی تحقق پیدا کند.

مدیر حراست دانشگاه تاکید کرد:نگاه مجموعه حراست دانشگاه بر این است که به سهم خود برای تحقق این اهداف در راستای سیاست های نظام حرکت نماید.

وی تصریح کرد:ماموریت حراست فقط نگهبانی نیست بلکه نگهداری از سرمایه عظیم سازمان همانا منابع انسانی چه در حوزه های اجرایی و چه در حوزه های علمی و فرهنگی است تا احدی در دام نیفتد واز کرامات انسانی صیانت شود.

وی با بیان اینکه حراست باید ظرفیت شنیدن نقدهای سازمانی و حتی صدای معترضان را داشته باشد خاطر نشان کرد: نقد در اعتراضات باید برپایه منطق و اصول گفتمانی باشد.

وی همچنین در گیر شدن حراست در مسائل خرد را منجر به غفلت از کلان نگری ذکر کردوگفت:رویکرد حراست سیاسی، کنترلی و برخورد از موضع بالا نیست

در این جلسه معاون آموزشی و معاون محترم آموزشی حراست کل استان مطالبی را بیان نمودند.

+5 [1]
0 [1]