- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران:بسیج ضامن پیروزی ، سرافرازی کشور و بوجود آورنده حیات طیبه در جامعه بوده

:
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران بسیج در کشور حقیقت لیله القدر است.
حجه الاسلام شیخ حسین رضایی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران در جمع فرماندهان ارشد منطقه با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت:بسیج ضامن پیروزی ، سرافرازی کشور و بوجود آورنده حیات طیبه در جامعه بوده و بسیج در کشور حقیقت لیله القدر است که باید این فرهنگ پروش یابد.
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان تصریح کرد:ضرورت تحول و مدیریت تحول،آینده نگری و برنامه ریزی علمی و کارآمد و داشتن یک چشم انداز قوی مستلزم داشتن تفکر بسیجی است که باید در جامعه نهادینه شود و مدیران در سطوح مختلف این رایحه مبارک و عظیم را در کشور و حوزه مدیریتی خود ترویج و تبیین کنند.
شیخ حسین رضایی با بیان اینکه بسیج یک نرم افزار قوی و پشتیبان قوی در جامعه است افزود:بسیج یک صبغه الهی،صبغه قرآنی،و صبغه خدمت و تلاش و کوشش و جهاد در عرصه های مختلف در کشور است که الحمدالله با حکمت و فرزانگی رهبر عزیز قدوم پر خیر وبرکت بسیج در ارتقا وضعیت دانش ،اقتصاد،توسعه فناوری،کشف و اختراع جدید،نهضت نرم افزاری و شکستن مرزهای دانش منشا پیشرفت و حرکت عظیم توسعه بوده و هست.
ایشان در ادامه خاطر نشان کرد برای رهایی از وضعیت کنونی همه ی ملت ایران بسیجی هستند ،در بسیج پست،مقام،قشر،قومیت،درجه،و….. معنی ندارد،امروز باید همه احرام بسیجی ببندند برای خدمت به جمهوری اسلامی ایران و میهن بزرگمان ،بسیج یک نیرو نیست یک تکیه گاه قوی مستحکم و بی نظیری است که حیات طیبه جامعه به همت بسیج پویا و زنده است.
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان و مازندران بسیج را یادگار حضرت امام(ره)دانست و ادامه داد :جامعه نیازمند بسیج های مختلف است،بسیج اخلاقی،بسیج فرهنگی،بسیج گرایش به سبک زندگی اسلامی،بسیج تفکر انقلابی،بسیج توسعه علم و صدها شاخه ی دیگر از ضروریات بارقه حیات طیبه برای همگان است که باید در جامعه ترویج و تبیین شود.
✍عزیزی مقدم

0 [1]
0 [1]