تاکید مدیرشرکت فراوده های نفتی گلستان بر لزوم آمادگی کلیه نفتکشها و رانندگان آنها جهت سوخترسانی مطلوب، مناسب و ایمن در فصل سرد سال

با هدف انجام هماهنگیهای بیشتر جهت ارتقا کیفیت خدمات و ایجاد آمادگی کامل برای سوخترسانی در ماههای سرد سال، جلسه کمیته هماهنگی با پیمانکاران حمل و نقل فراورده های نفتی در دفتر مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل ازروابط عمومی منطقه گلستان در این نشست عیسی افتخاری، مدیر منطقه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کلیه زحمتکشان عرصه حمل و نقل فراورده های نفتی، حساسیت و نقش حیاتی تلاشگران جبهه سوخترسانی را خاطر نشان کرد و از آن بعنوان نمونه بارز فعالیت جهادی نام برد.

وی ضمن اشاره به صعب العبور شدن مسیرها در برخی شهرستانهای استان در فصول سرد سال و اهمیت نقش رانندگان در چرخه سوخترسانی، گفت: بی شک زحمات شما بزرگواران که در هیچ شرایطی از خدمات رسانی به مردم شریف شهرها و روستاهای استان فروگذار نمی نمایید در پیشگاه خداوند متعال ارج و منزلت بالایی خواهد داشت.

افتخاری سپس بر لزوم آمادگی کلیه نفتکشها و رانندگان آنها جهت سوخترسانی مطلوب، مناسب و ایمن در فصل سرد سال تاکید نمود و از همکاران و متولیان واحدهای فنی و ایمنی منطقه خواست با دقت کامل و براساس دستورالعملهای موجود نسبت به بررسی، بازرسی و اطمینان از صحت عملکرد موارد فنی و ایمنی نفتکشها اقدام و در صورت وجود هرگونه نقص و کمبود با جدیت تمام نسبت به رفع آن تلاش نمایند.

گفتنی است در استان گلستان روزانه بطور متوسط سه میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی توسط نفتکش های تحت پوشش، جهت مجاری عرضه و مصرف کنندگان بخشهای مختلف حمل و ارسال می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه