مدیر کل فرودگاههای گلستان ازبرگزاری مانور عملیات زمستانی فرودگاه گرگان با هدف ارزیابی توانمندی نیروهای انسانی ، تجهیزات و ماشین‎آلات در زمان بروز برف و یخبندان در فرودگاه خبرداد

به‌ منظور ایجاد هماهنگی و حفظ آمادگی و تمرین اقدامات لازم در شرایط جوّی نامساعد زمستانی و شرایط برف و یخبندان، مانور عملیات زمستانی در فرودگاه گرگان برگزار شد .

به گزارش البرز گلستان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان؛ این مانور در(دوشنبه ۲۱ آبان) و بر اساس مفاد دستورالعمل زمستانی و با هدف ارزیابی توانمندی نیروهای انسانی ، تجهیزات و ماشینآلات و حفظ آمادگی و عملیاتی نگه داشتن فرودگاه در زمان بروز برف و یخبندان در فرودگاه گرگان برگزار شد.

رامین آذری با اعلام این مطلب گفت : در این مانور که با مشارکت اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، اداره عملیات فرودگاهی و شرکت های هندلینگ کننده مستقر در فرودگاه برگزار شد، تجهیزات برف روبی ، اوره پاشی ، یخ زدایی و سایر تجهیزات در بوته آزمایش قرار گرفت و از صحت کارکرد و توان هماهنگی و عملیاتی نیروها اطمینان حاصل شد.

گفتنی است همه ساله با آغاز فصل سرما و بارش برف و باران در نیمه دوم سال، بر اساس دستورالعمل های زمستانی ابلاغی، فرودگاههای کشور با برگزاری مانور عملیات زمستانی و کنترل آمادگی تجهیزات و نیروهای انسانی خود به استقبال فصل سرما می روند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه