- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بزودی اولین کارگاه آموزشی بازنشستگان کشوری استان گلستان جهت استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در راستای آشنایی و مبارزه بامواد مخدر در جامعه برگزار می شود

به گزارش البرز گلستان صبح امروز محمود رضا روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در راستای آشنایی بازنشستگان و پیشکسوتان با بحث جدی مواد مخدر و استفاده از ظرفیت آن بزرگان دیداری با جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  داشته و پیرامون اجرایی کردن از این ظرفیت ها گفتگو کردن.

روحانی فر در این نشست تاکید کرد :حدود ۵۳درصد خانواده ها آگاهی لازم را در باره مواد مخدر ندارند.و خانوادها بعد از ۳تا۵ سال متوجه مضرات آن می شوند.

وی تصریح کرد: ما بدنبال اقدام خوب و بایسته هستیم  و پیشکسوتان بازنشسته با توج به منزلتی که در خانواده ها ی خود  دارند به افراد تحت پوشش خود آگاهی دهند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان  خاطرنشان کرد  امروز مصرف مواد مخدر دیگر سنتی نیست بلکه جوانان درگیر مواد صنعتی می باشند

در ادامه جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان اظهار کرد:پیشکسوتان به عنوان بزرگان  جامعه هنوز آبرو و منزلت در خانواده ها دارند  و وین عزت و احترام هنوز در جامعه ما باقی و آن جایگاه  هنوز  است.

جعفری درادامه گفت: استفاده ظرفیت وتجربه پیشکسوتان در جلوگیری از مصرف  بلای خانمانسوز مواد مخدر در بین جوانان یقینا اثر گذار می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان سپس بابیان اینکه در اولین نشست روسای کانونهای بازنشستگی دستگاههای اجرایی ابتدا کارشناسان شورای  هماهنگی  مواد مخدر با  ارائه آموزشها ابتدایی و پیش آگاهی  اقدام  و سپس  نسبت به برپایی اولین کارگاه آموزشی بازنشستگان کشوری در استان اقدام شود.

در این نشست معاون شورای هماهنگی مواد مخدر  و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان و هفته نامه صبح گلستان نیز حضور داشته اند.

 

0 [1]
0 [1]