- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس رحمتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان:رویکرد بنگاه داری اقتصادی شرکت باید به سمت استفاده از بخش خصوصی باشد

اولین جلسه بررسی واگذاری پروژه های نیمه تمام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با استفاده از ظرفیت تبصره ۱۹ قانون بودجه ۹۷ کشور برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان این جلسه با حضور مدیر عامل ، نمایندگان  امور اقتصاد دارایی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداری، دادگستری و اتاق بازرگانی در محل ستاد شرکت برگزار شد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب با بیان اینکه اقدامات ارزنده شرکت در سطوح مختلف واگذاری در آغاز پروژه‌های جدید با مشارکت بخش خصوصی گفت: در حال حاضر با کمبود منابع مالی مواجه هستیم تمرکز صرف بر منابع دولتی و بی‌توجهی به امکانات بخش خصوصی اقدامی منطقی نیست و رویکرد بنگاه داری اقتصادی شرکت باید به سمت استفاده از بخش خصوصی باشد .
محمد هادی رحمتی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته این شرکت تجربیات ارزنده ای در واگذاری فعالیتها به بخش خصوصی و استفاده از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی داشته است و در ادامه راه از ظرفیت تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۷ و قوانین بالادستی استفاده خواهد کرد .

وی گفت با توجه به تاکید وزیر نیرو باید با برنامه‌ای مشخص به حوزه اجرا وارد شده و به سمت بخش‌هایی برویم که برای بخش خصوصی جذابیت داشته باشد و تلاش کنیم مشکلات پروژه های آب و فاضلاب  رفع گردد و زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم گردد.
در ادامه جلسه  مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت با اشاره بر استفاده از ظرفیت‌های آیین‌نامه تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: در حال حاضر بسترسازی و ایجاد انگیزه لازم برای جلب اعتماد بخش خصوصی سر لوحه کار این دفتر و استفاده از این ظرفیت قانونی یکی از دستاوردهای صنعت آب و فاضلاب به عنوان بنگاه اقتصادی می باشد .

علیرضا هژبری افزود، تلاش در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از نقدینگی بخش خصوصی منجر به ایجاد اشتغال و درآمدزایی می‌شود و موفقیت در اجرای این هدف که در شرایط اقتصادی فعلی مورد اهتمام همه است و اراده‌ای جدی را می‌طلبد.

0 [1]
0 [1]