- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

شهربانو برهانی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرگز:احزاب به عنوان جزئی از مردم زمینه ساز فرصت ها برای بخشهای اثر گذار جامعه در سیاستهای کلی حکومت هستند

شهربانو برهانی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرگز:احزاب به عنوان جزئی از مردم زمینه ساز فرصت ها برای بخشهای اثر گذار جامعه در سیاستهای کلی حکومت هستند.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بندرگز در نشست فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدالیون در فرمانداری با حضوراحمدی فرماندارشهرستان وچوبداری معاون اداره کل سیاسی انتخابات استانداری گفت: آگاه سازی ،آموزش و هدایت مردم ، آسیب شناسی و انتقاد سازنده از عملکرد قوای نظام از مهمترین موضوعات کاری احزاب است که باید با مداقه و مطالعه کارشناسی و به دور از تعصبات بیجا در راستای خدمت به نظام صورت پذیرد .
وی گفت :عمدتا فعالیتهای انتخاباتی و کسب قدرت به عنوان مهمترین کارویژه فعالیت احزاب در نگاه افکار عمومی متبلور می شود، از این رو برنامه های مدون و قوی را می طلبد که احزاب به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حکومت بر برنامه ها با هم در رقابت باشند تا مردم حسن وجودی احزاب را لمس کنند و با جلب اعتماد آنها استمرار همراهیشان با نظام مستدام باشد و گامی موثر در جهت اعتلای نظام.
برهانی در بخشی دیگر از سخنان خود برشفافیت فعالیت احزاب ،ثبت و شناسنامه دار شدن احزاب ،همچنین برون رفت از فضای زمخت و سخت و ارتباط تعاملی احزاب با همدلی در جهت پیشرفت و توسعه کشور تاکید کرد .
وی در پایان از نگاه بلند فرماندارشهرستان در ایجاد فضای تعاملی و همراهی احزاب اصلاح طلب و اعتدالگرا در حمایت از دولت قدردانی کرد.

0 [1]
0 [1]