- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در نشست مدیران‌کل کانون پرورش فکری و صدا و سیمای مرکز گلستان/ چشم‌اندازی مطلبوب در ساخت برنامه‌های محتوایی حوزه‌ی کودک و نوجوان ترسیم می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای گلستان، همکاری این دونهاد را برای تولید برنامه‌های محتوایی حوزه‌ی کودک و نوجوان در قالب انتقال مهارت‌های زندگی با زبان جذاب هنر اثربخش دانست.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این نشست که کارشناسان حراست، آموزش و پژوهش و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کانون گلستان او را هم‌راهی می‌کردند ضمن تبریک انتصاب شایسته محمد منتظرحجت به عنوان مدیرکل صدا و سیمای گلستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری این آمادگی را دارد که در تولید برنامه‌های محتوایی فرهنگی و اجتماعی حوزه‌ی کودک و نوجوان که از دغدغه‌های این مجموعه و مسئولان ارشد استانی و کشور است در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی همکاری لازم را با واحد سیمای مرکز گلستان داشته باشد.

رجب‌نسب با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها و نیز قابلیت‌های موثر مجموعه‌ی کانون پرورش فکری در حوزه‌ی حساس و با اهمیت نسل امروز جامعه بیان کرد: با هم‌گرایی و هم‌افزایی میان این دو دستگاه می‌توان ضمن جذب مخاطبان حداکثری کودک و نوجوان، سخت‌ترین مفاهیم فرهنگی و اجتماعی روز جامعه را با بهره‌گیری از مربیان متخصص و اعضای هنرمند کانون با زبان جذاب هنر در قاب تلویزیون به نمایش گذاشت.

در این دیدار محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای گلستان از کانون پرورش فکری به عنوان تنها نهاد تخصصی مطلوب‌سازی اوقات فراغت کودک و نوجوان نام برده و خاطرنشان کرد: بنده بواسطه‌ی این‌که سال‌ها پیش بهترین دوران نوجوانی‌ام را در مرکز شماره یک کانون اصفهان سپری کرده‌ام، با فعالیت‌های اثربخش کانون پرورش فکری آشنایی داشته و نهایت همکاری و بهره‌مندی لازم از ظرفیت‌های غنی این مجموعه را خواهم داشت.

وی بهره‌گیری از آموزش‌های غیرمستقیم را در تهیه محتوای برنامه‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان اثربخش دانسته و از همکاری دوجانبه استقبال کرد.

در این نشست مقرر شد کارشناسان دو حوزه در جلسه‌ای تخصصی در قالب طرح مسائل مربوط به تولید محتوا و چگونگی همکاری به گفت‌وگو بپردازند.

این دیدار با اهدای تابلویی هنری از دست‌ساخته‌های اعضای کانون به مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان پایان یافت.

0 [1]
0 [1]