- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

افزایش سطح تعاملات ورزشی دردیدارمدیرعامل شرکت گاز گلستان ومدیرکل ورزش وجوانان استان  

درنشستی که با حضورمدیرعامل گازگلستان وهیئت همراه  با مدیر کل  ورزش و جوانان برگزارشد  طرفین درخصوص  افزایش سطح تعاملات ورزشی تبادل نظر کردند.

به گزارش  البرز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ،مهندس  محمد رحیم رحیمی  با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با دکتربهمن طیبی مدیر کل پیرامون مباحث مشترک در امور ورزشی و افزایش سطح تعاملات  فی مابین و ادامه  روند همکاریهای  دو دستگاه  بحث و گفتگو کردند.

  مهندس رحیمی با ابراز خرسندی از این نشست ، ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت ورزش درعرصه های مختلف ، سازمانی را موفق خواند که نیروهای انسانی سالم و ورزیده ای داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان افزود:خوشبختانه شرکت گاز توجه ویژه ای در زمینه امورات ورزشی دارد و برنامه ریزی های مطلوبی نیز در این رابطه انجام داده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان ، زیرساختها و امورات ورزشی خود را به نحو موثری تقویت کنیم و با نیروهای انسانی سالم و توانمند بتوانیم خدمت رسانی به مردم را به نحو شایسته ای انجام دهیم.

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن خوشامدگویی ،نظر مساعد خود را در رابطه با ارائه هرگونه همکاری در راستای توسعه و تقویت امورات ورزشی در شرکت گاز اعلام نموند.

0 [1]
0 [1]