- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»
البرز گلستان/’تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ‘ با شعار محوری ‘ هیهات منا الذله ‘ و فریاد رسای’ مرگ بر امریکا ‘ برگزار خواهد شد.
یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.
چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل سـال خبـاثت و شـرارت و جنایت و تحریم های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بألاخره باعث بیداری ملت ها و جهانشمول شدن شعار’مرگ بر امریکا’ و تنزل جایگاه امریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد.
یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است ؛ و امریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح جهانی به عنوان ‘شیطان بزرگ ‘ ، ‘ مصداق اتم استکبار ‘ و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطۀ اغواگرایانۀ شیاطین است.
مراسم ۱۳ آبان امسال ، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و مرگ برخباثت ها و جنایت های مختلف او علیه بشریت است، و تا زمانی که سیاست های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایرکشورها و دولت های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی حذف نمی گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هرروز فراگیر تر و جهانشمول تر از قبل می شود.
شعار ‘مـرگ بـر امریـکا’ ، ‘مـرگ بـر انگلیـس’ ، ‘مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل ‘ و ‘مرگ بر استکبار ‘ امروز ملت عاشورایی ایران ، ترجمان همان شعار ‘ هیهات منا الذله ‘ اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و لبیک به ندای جـاودان’ هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی ‘ امـام حسـین (علیه السلام) در ظـهر عـاشـوراست.
به درستی ؛ رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران ، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله ۱۳ آبان ، همان’ روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار ‘ است.
‘مـراسـم تـظاهـرات ضـد اســتـکبـاری یـوم الله ۱۳ آبـان’ در صـبح یـک شـنبـه همزمان با سـراسـر کشـور در گرگان به صـورت ویـژه از سـاعـت ۰۹:۳۰ صـبح ، یــک شـــنبـه ۱۳ آبـان از میدان شهرداری ، خیابان شهدا ، چهارراه شهدا به طرف مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر یوم الله ۱۳ آبان؛ از ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنۀ استان گلستان و تمام اقشار مردم عاشورایی دعوت می نماید ؛ تا با حضور وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در ‘تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ‘، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند.

0 [1]
0 [1]