آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان : ١٣ آبان امسال تاریخ ثبت یک شکست دیگر برای آمریکاست

✅ آیت الله نورمفیدی : ١٣ آبان امسال تاریخ ثبت یک شکست دیگر برای آمریکاست.

?نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در گفتگو با صدا و سیمای گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز ١٣آبان و تهدیدهای اخیر آمریکا اظهار کرد: ١٣ آبان از ایام الله است و حوادثی در این روز در ایام مختلف اتفاق افتاده است، یکی از آن ها که اوج قدرت آمریکا را نشان می داد تبعید امام راحل بود و ١٣ آبانی که دانشجویان ما لانه جاسوسی آمریکا را اشغال کردند و اوج ضعف آن ها بود.
?وی افزود: اخیرا مثل همه تهدیدها که از اوایل انقلاب تا به امروز شده ایم از سوی آمریکایی ها گفته شده ما در ١٣ آبان صادرات نفتی ایران را به صفر می رسانیم و نفت ایران را تحریم می کنیم اما این مسئله ای است که خود غربی ها و متفکران غربی می دانند که این تحریم تحقق پیدا کند راه مهم این است که اجماع جهانی به وجود می آید تا بتواند این کار را انجام دهد.
?امام جمعه گرگان اظهار کرد: این اجماع جهانی نه تنها برای آمریکابه وجود نخواهد آمد بلکه عکس آن شده است، در جریان این برجام دنیا تقریبا به نفع ما حرف زدند و از تعهد ایران به نفع ایران حمایت کردند.
?وی گفت: ١٣ آبان امسال به عنوان شکست دیگری برای آمریکایی هاست، انشالله خدا کمک می کند تا این تحریم ها واقعیت پیدا نکند و این شکست گریبان آمریکا را بگیرد و ١٣ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی برای همه مردم یک چراغ و راهنما باشد که با آمریکا هم می توان درافتاد و از بین نرفت.
?آیت الله نورمفیدی در پایان اظهار داشت: از عموم مردم استان گلستان دعوت می کنم با حضور مقتدارانه خود در راهپیمایی دشمن شکن یوم ا… ١٣ آبان، همچون همیشه مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرت های مستکبر جهان، خصوصاً امریکا و اسرائیل جنایتکار بکوبند و بر تقویت نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.
@NOORMOFIDIGORGAN

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۰ ب.ظ

دیدگاه