- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در نشست مشترک مدیران کل ارشاد اسلامی و کانون پروشی فکری گلستان راه‌های گسترش همکاری‌ها در عرصه فرهنگ و هنر در استان بررسی شد

مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی مشترک راه‌های گسترش همکاری‌ها در عرصه فرهنگ و هنر را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این دیدار «حمایت از تولیدات هنری و فعالیت‌های فرهنگی» و «مشارکت در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری» دو محور اصلی گفت‌وگوهای محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان را تشکیل می‌داد.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این نشست ضمن بااهیمت خواندن مدیریت علمی و سیستمی اظهار کرد: نمونه‌ای از مدیریت علمی بر مبنای الگوی برنامه‌ریزی تاف (تهدید، آسیب، فرصت) و برنامه‌نویسی مساله‌محور مدنظر است که بخشی از این چشم‌انداز با حمایت و همکاری مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایان خواهد شد.

رجب‌نسب اعلام آمادگی کرد برای افزایش همکاری‌ها در عرصه فرهنگ و هنر می‌توان در مسیر ایجاد انگیزه و توسعه‌ی ظرفیت‌های استانی از توامندی‌های اعضا و مربیان نقش‌آفرین مراکز فرهنگی‌هنری کانون استفاده کرد.

هم‌چنین عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به‌این مطلب که جزء ۱۰ عضو اول مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرگان بوده و خاطرات گشایش این مرکز و فعالیت‌های متنوع فرهنگی‌هنری و تجربه‌ی آن روزها را به‌خوبی به‌یاد دارد، بیان کرد: کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی‌هنری کانون به لحاظ حضور اختیاری خود در کارگاه‌های متنوع این مجموعه، استعدادهایی دارند که با هم‌افزایی و مشارکت میان این دو نهاد، فرصت‌ نقش‌آفرینی برای آنان در عرصه‌های بزرگ فرهنگی و هنری در استان فراهم خواهد شد.

در این نشست که با حضور مدیران‌کل و مسئولان واحدهای روابط عمومی و آموزش و پژوهش هردونهاد در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد، مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای در خصوص آغاز فعالیت‌های مشارکتی و همکاری فی‌مابین در دو حوزه‌ی جذاب و پرمخاطب فرهنگ و هنر تنظیم گردد

0 [1]
0 [1]