- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اولین مرکز آموزش هتلداری، گردشگری و بومگردی در استان گلستان با همکاری اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای و میراث و گردشگری گلستان راه اندازی می شود

جلسه هم اندیشی راه اندازی اولین مرکز آموزش هتلداری، گردشگری و بومگردی در استان گلستان با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ، در راستای توسعه مهارت آموزی و تربیت نیروی انسانی ماهر و برای تحقق راهبردها و برنامه های اولویت دار توسعه استان گلستان، راه اندازی اولین مرکز آموزش هتلداری، گردشگری و بومگردی در استان گلستان مورد تایید و توافق اولیه استانداری گلستان و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است. بدین منظور جهت هم افزایی، تبادل آرا و ارائه راهکارها و تنظیم چارچوب و محتوای طرح راه اندازی مرکز فوق اولین جلسه مشترک بین معاونین و کارشناسان حوزه اداری و پشتیبانی و نیز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و همچنین معاونین و کارشناسان حوزه گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشکیل گردید. طرح راه اندازی مرکز فوق پس از تنظیم و تایید استانداری گلستان جهت تایید و تخصیص اعتبارات لازم به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد شد.

 

0 [1]
0 [1]