- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حمایت مالی امیرشیر توماج فرماندار شهرستان گمیشان جهت تجهیزکانون شهرستان در دیدار با محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان

به گزارش صبح گلستان  به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این دیدار محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان ضمن ابراز خرسندی از نگاه ارزشمند فرماندار گمیشان به حوزه‌ی کودک و نوجوان بر اهمیت و نقش کانون در فرهنگ‌سازی و توسعه‌ی فرهنگی تاکید نموده و بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته پیرامون ظرفیت‌های موثر محتوایی و ظاهری مرکز فرهنگی‌هنری کانون گمیشان و با قول مساعد حمایت مادی و معنوی فرماندار، شاهد رشد چشم‌گیری در فعالیت‌های مشارکتی و بسترساز در این شهرستان خواهیم بود.

این مقام مسئول فرهنگی با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته از گسترش فعالیت‌های محتوایی در بخش کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی کانون گمیشان خبر داد.

امیرشیر توماج فرماندار شهرستان گمیشان در این نشست اظهار داشت: دوران کودکی، دوران بااهمیتی است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری به خوبی باعث رشد و شکوفایی این دوره از زندگی خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که شهرستان گمیشان جزء ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور است و لازم است کانون پرورش فکری فعالیت‌های فرهنگی را در این شهرستان نهادینه کند، حمایت مالی و معنوی مجموعه خود را به جهت تجهیز امکانات لازم و بهره‌گیری گسترده‌تر از این نهاد فرهنگی اعلام کرد.

وی افزود: اگر امکانات کافی و نیازسنجی‌شده در اختیار اعضای کودک و نوجوان قرار داده شود در کنترل آسیب‌های اجتماعی و تحقق حضور فعال کودکان و نوجوانان در فضاهای مختلف فرهنگی جامعه، کمک کرده‌ایم .

در ادامه اسمعیل پژوهنده رئیس دامپزشکی شهرستان گمیشان در خصوص آموزش بیماری‌های مشترک انسان و دام به اعضای کانون در قالب فعالیت‌های هنری آمادگی خود را اعلام کرد.

تشکیل جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان گمیشان با حضور مدیرکل کانون گلستان و معرفی ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های این مجموعه به سایر ادارات از اولویت‌های همکاری در این دیدار محسوب می‌شود.

0 [1]
0 [1]