- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

شهربانو برهانی معاون فرماندارشهرستان بندرگز:توجه به مسأله پیشگیری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیردتا هزینه‌ها کمتر معطوف بخش درمان شود

⏹ چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز در سال ۹۷ با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، معاون فرماندار بندرگز در این جلسه با تأکید بر اهمیت سلامت مردم تصریح کرد: در بحث سلامت مردم هیچ استثنایی وجود ندارد و امنیت سلامت و تغذیه برای ما بسیار اهمیت دارد.

“شهربانو برهانی” اظهار داشت : داشتن جامعه‌ای سالم نیاز است که فعالیت فرهنگی در سطح شهر انجام شود و می‌طلبد که مسئولان در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش ظرفیت‌ها و توجه به مطالبات مردم خاطرنشان کرد: توجه به مطالبات و خواسته‌های مردم در این حوزه نادیده گرفته نشود ، ضمن اینکه استانداردهایی وجود دارد و رعایت استانداردها نیز الزامی است.

معاون فرماندار بندرگز فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی مردم در مقوله سلامت و بهداشت را ضروری دانست و تأکید کرد: توجه به مسأله پیشگیری نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا هزینه‌ها کمتر معطوف بخش درمان شود.

برهانی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی مرتبط با سلامت مردم باید در مباحث مختلف بهداشتی اعم از بهداشت عمومی ، بهداشت محیط و حرفه ای ، سلامت روان و آموزش همگانی حساسیت ویژه ای داشته باشند ؛ بر توجه و دقت نظر مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به موضوعات مطرح شده در جلسات کارگروه سلامت تاکید کرد.

سوانح و حوادث ترافیکی ، معرفی برنامه های بهداشت در هفته سلامت روان ، وضعیت بهداشت محیط و بوفه مدارس ، معرفی بسته خدمات کارکنان دولت و اجرای طرح مکمل یاری دانش آموزان دستورکار چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز را بوده است.

0 [1]
0 [1]