مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:درصورت ارائه خدمات و محصولات با کیفیت ، میتوان رضایت مشتریان را انتظار داشت

مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با حضور در مدیریت تجاری با کارکنان آن حوزه دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش صبح گلستان / وی با بیان این مطلب که مدیریت تجاری علاوه بر بازاریابی وظیفه تحلیل ، آنالیز وآسیب شناسی رفتارهای مشتریان را دارد گفت: کارکنان حوزه تجاری باید با پشتیبانی دقیق ورصد کردن مرتب رفع خرابی ها و…. واعلام به شهرستانها با برگزاری ویدئو کنفرانس های متعدد با رؤسای شهرستانها به تحلیل مسائل در راستای حل مشکلات و نقاط قوت وضعف بپردازند.

مدیرمخابرات منطقه گلستان افزود :حس تعلق و جدیت در انجام کار، ودلسوزی و اهتمام در اجرای امور جاری، ضامن توسعه وپیشرفت هرچه بهتر مخابرات گلستان است و ما مکلف به ارائه سرویس با کیفیت مناسب به مشتریان خودهستیم.

وی با تصریح این مطلب که : و وفاداری آنان و تمایل به خرید مجدد محصولات را از آنان توقع داشت. خاطر نشان کرد : با تجمع نیروهای متخصص در مدیریت تجاری انتظارمی رود اهداف برنامه ریزی شده به جدیت پیگیری وبه نتیجه برسد.

 همچنین وی با  تحلیل وبررسی امورات در زمینه های مختلف هزینه ها ودرآمدها – adsl- ftth – ثبت مشاغل ۱۱۸– برنامه ریزی های هفتگی کارکنان – پشتیبانی –  نظارت وکنترل داخلی – مشترکین VIP به بحث وتبادل نظر پرداخت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه