- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرتیپ غفاری ارشد نظامی ارتش درگلستان ازاجرای طرح مردمیاری اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در استان خبر داد

اجرای طرح مردمیاری اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در استان
ارشد نظامی ارتش در استان گلستان در دیدار با استاندار گلستان از اجرای طرح کشوری مردمیاری اداره بهداشت ،امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در استان خبر داد.
سرتیپ محمد غفاری گفت:این طرح برای نخستین بار به مدت سه روز از تاریخ ۹الی۱۱ آبان در شهر انبارالوم اجرا می شود.
وی تصریح کرد:در این طرح ،تیم درمانی ۶۰ نفره شامل پزشکان متخصص جراحی عمومی ،جراحی ارتوپدی،جراحی چشم،متخصص،داخلی و عفونی،متخصص رادیولوژیست،کارشناس ارشد روانشناسی و تغذیه و پرستار و بهیار به صورت شبانه روزی به مردم خذمات بهداشتی و درمانی میدهند.
ارشد نظامی آجا در استان گلستانبا اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت:کمک به قشر محروم و خدمت رسانی خدمات بعداشتی و درمانی به قشر آسیب پذیر ،بررسی امکانات و سازه های سیار کادر برای مواقع ضروری و آمادگی کادر پزشکی برای خدمات در شرایط بحرانی از جمله اهداف این طرح کشوری میباشد که از سوی نیروی زمینی ارتش اجرا می شود.
دکتر سید مناف هاشمی ،استاندار گلستان نیز در این دیدار با استقبال از این اقدام پسندیده تصریح کرد:طی هماهنگی به عمل آمده با فرمانداری شهرستان آق قلا و بخشداری همه امکانات مورد نیاز در اختیار قرار هواهد گرفت.
ایشان افزود:هماهنگ کردیم جهت انتقال بیماران از ۲۳ روستای تحت پوشش به وسیله اتوبوس و ……اقدام شود.
دکتر عبدالله حسن زاده رییس بیمارستان ۵۶۰ نیز با اعلام آمادگی کامل به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی افزود:با توجه به وظایف فرعی قانونی ارتش جمهوری اسلامی و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه،نیروهای مسلح به این دستور لبیک گفتند و این اقدام در همین راستا می باشد که امیدواریم بتوانیم آن را در همه مناطق محروم اجرا کنیم.
✍عزیزی مقدم

0 [1]
0 [1]