- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بزودی ازتصمیم گیری استاندار استان برای پروژه های ناتمام دستگاه خبرداد

به گزارش صبح گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ،عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن ابراز خرسندی بابت تشکیل نشستی دیگر، هدف از برپایی این سلسله نشست ها را تقدیر و تشکر از همکارانی که صادقانه و مخلصانه مشغول به کار هستند و بعضا بر اساس دغدغه بیش از شرح وظایف خدمت می کنند اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه شایسته است به ارتقاء خودمان و فعالیت های زیربنایی بیاندیشیم، از کلیه افرادی که به نوبه ی خویش در برپایی نمایشگاه کتاب و سفر وزیر فرهنگ و ارشاد نقشی ایفا کردند قدردانی کرد.

در ادامه با نقل حدیثی از امام صادق(ع) با این مضمون که بهترین دوست من کسی است که عیوبم را به من هدیه کند، ابراز کرد: خوشحال میشوم کسی اگر انتقادی دارد بیان نماید.

وی تصریح کرد: هر کسی احساس کرد نیاز است پیشنهاد دهد اعلام کند البته لازم است در ابتدا نیت هامون درست شود زیرا وقتی نیت درست باشد خیلی از مسائل حل می شود و این زلال بودن نیت ها در وهله نخست منجر به آرامش قلبی شخص خواهد شد.

وی ضمن آرزوی محقق شدن و اجرایی شدن تفاهم نامه بین استانداری گلستان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکار جدید « سید مجتبی حسینی کفش دار» را در حکمی به عنوان مشاور اجرایی و جانشین دبیر شورای فرهنگ عمومی منصوب و اعلام کرد.

کشمیری ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار گلستان، ابراز داشت: تصمیم گیری برای پروژه های ناتمام دستگاه از جمله اموری هستند که در چند روز آینده با دستور شخص استاندار کار مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است که امور و کارها را به دیگر همکاران و زیر مجموعه خود آموزش دهیم، اظهار داشت: در برخی حوزه ها کارها انحصاری شده است در صورتی که نباید بدین شکل باشد.

در ادامه نشست از « علی اکبر حسام» کارشناس امور بازنشستگان به پاس پیگیری ها و تلاش های مضاعف  برای برپایی جشن و اردوی همکاران بازنشسته با اهدا لوح قدردانی شد.

همچنین در پایان به گروه های برگزیده  کارکنان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی ورزشی هفته دفاع دفاع مقدس و نیز لوح قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

0 [1]
0 [1]