آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در جشن انقلاب شهرستان بندرگز:کلید شخصیت امام عبودیت امام بود

آیت نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گران با حضور در جشن ۳۶سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان بندر گز شرکت نمود .

در این جلسه که جمعی از روحانیون و مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند آیت الله نورمفیدی ضمن تبریک دهه فجر یادی از شهیدان غلامرضا اسدی عرب و شهید امیر لطیفی دوشهید از این شهرستان که در درگیری های انقلاب به شهادت رسیدند نام برد.

وی سپس بیان نمود : ۳۶ سال از انقلاب میگذر د و دشمنان هر چه خواسته اند مردم را از این انقلاب جدا کنند نتواستند و واقعا نتواستند و ما باید به داشتن همچنین مردمی افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان سپس شاخصه هر انقلاب را رهبران آن بیان نمود و گفتند : یک راه شناخت هر انقلابی رهبر و محور آن می باشد و انقلاب اسلامی نیز رهبر آن امام خمینی باید شخصیتش بیشتر شناسانده شود.کربلا چرا کربلا شد چون رهبرش امام حسین (ع) بود

آیت الله نورمفیدی سپس در باره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان نمود : از این انقلاب ۳۶ سال میگذرد و چهارشنبه مردم با تلاش خود به دشمنان نشان می دهند عظمت و شکوه این انقلاب ریشه اش کجاست و ریشه این نهضت آن شخصیت بزرگ و کم نظیر اگر نگویم بی نظیر حضرت امام خمینی بوده است , و محور شخصیت امام یعنی کلید شخصیت امام نه این جریانات و مبارزات و مراتب علمی نیست بلکه کلید شخصیت امام عبودیت امام بود و گام اول تعالی انسان بندگی است و پله آخر امامت است و تا بنده خدا نباشی به جای نمی رسی .

وی سپس در باره مسائل داخلی کشور بیان نمود: بزرگترین کشورها مشکل دارند و با توجه به این مشکلاتی که برای کشور درست کردند به جای خوبی رسیده ایم فساد در کشور را قوه قضاییه حل کند راه بست ها را مجلس باز کند در مقام اجرا واولویت بندی دولت و مجلس باید اقدام کنند و مشکلات کشور را از ریشه اساسی باید حل کرد .

وی باره حرکتهای جناح های سیاسی در کشور گفت : جناحهای سیاسی به جان هم افتادند برای چه مشکل مردم اینها نیست مشکل اساسی ما این است به فرهنگ جامعه ما حمله می شود وویران می کند خانواده و جوانان و اینها مشکلات هست .اما کشور ما به جای خوبی رسیده است ما ماهواره به مدار فرستادیم و سفینه آن را خودمان ساختیم و ایران اولین کشور اسلامی می باشذ که توانست موشک بسازد .

قبل از آیت الله نورمفیدی میرزائی فرماندار بندرگز در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جشن دهه فجر بیان نمودکه : شهرستان بندرگز نزدیک به ۲۹۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و در دهه فجر برنامه متمرکز بهره برداری از۲۲ پرژه و طرح بهخ ارزش ۲۲۲میلیارد ریال رسید که ۹۸ نفر مشغول به کار شدند .

DSC06163
DSC06161
1423300326_dsc00182

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۸ ق.ظ

دیدگاه