مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان ازبهره برداری ۲۹ پروژه طرح هادی در هشت شهرستان گرگان، آق‌قلا، کردکوی، مراوه‌تپه، علی‌آبادکتول، رامیان، کلاله و آزادشهرخبرداد

ولی‌الله زمانی‌نژادمدیرکل بنیادمسکن استان گلستان با گرامیداشت روز عشایر  اظهار کرد: ۲۹ پروژه طرح هادی در هشت شهرستان گلستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: ۲۹ پروژه طرح هادی در هشت شهرستان گرگان، آق‌قلا، کردکوی، مراوه‌تپه، علی‌آبادکتول، رامیان، کلاله و آزادشهر امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان ابراز کرد: امروز تعداد یک‌هزار و ۱۷۸ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در سطح روستاهای استان گلستان افتتاح کردیم و به روستاییان تحویل دادیم.

زمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۶۷ واحد مسکونی که از صفر تا صد آن کمک‌های بلاعوض از محل حساب سد امام خمینی (ره) و همچنین کمک خیرین بود آغاز کردیم که  ۲۰ واحد آن نزدیک به افتتاح است و امروز کار دو واحد دیگر به اتمام رسیده است که تحویل متقاضیان خواهیم داد.

وی یادآور شد: تاکنون قریب به ۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن روستایی و از این تعداد قریب به ۵۶ هزار واحد در سطح روستاهای استان گلستان تاکنون کار آن به اتمام رسیده است و متقاضیان در واحدهایشان ساکن هستند.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان گفت: در سال جاری سهمیه استان گلستان ۵ هزار واحد مسکونی است که باید تسهیلات گرفته شود و در این راستا نظارت شوند تا کار ساخت واحدها آغاز شود./فارس

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۱ ق.ظ

دیدگاه