مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح و بهره برداری از پروژه های بنیادبه مناسبت روز روستا با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان خبر داد

‍ بهره برداری از پروژه های بنیادمسکن استان گلستان به مناسبت روز روستا با ۲۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان اعتبار
بنا به گزارش صبح گلستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان از افتتاح و بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن استان به مناسبت روز روستا و با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان خبر داد.
ایشان ابراز داشت: با توجه به نامگذاری ۱۵ مهرماه بعنوان روز روستا بنیاد مسکن استان نیز بعنوان یکی از مهمترین متولیان روستاها ، همه ساله با برگزاری مراسم و بهره برداری از پروژه های خود و واگذاری آن به مردم شریف استان، این روز را گرامی داشته و بر عمران و آبادانی روستاهای استان تاکید می کند.
ایشان در ادامه از افتتاح ۲۹ طرح هادی روستایی در با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان و همچنین افتتاح یک هزار و ۱۷۸ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در سطح روستاهای استان خبر داد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان واگذاری تعدادی از واحدهای مسکونی خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول، واگذاری اسناد مالکیت روستایی، واگذاری واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد و … را نیز از برنامه های این روز دانستند که بصورت متمرکز در روستای کفشگیری شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه