- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان دردیدار باشهردارگرگان: به طور قطع تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت صادقانه است که باعث رضایتمندی مردم از مسوولان خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در چند ماه اخیر گفت: اجرای طرح پیاده راه و همچنین طرح زوج و فرد در پارک جنگلی النگدره و ممنوعیت ورود خودرو در روزهای مشخص به این پارک اقدام پسندیده‌ای است که جای تقدیر دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار شهردار گرگان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان که به مناسبت هفته آتش‌نشانی و برگزار شد، با تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در چند ماه گذشته اظهار کرد: اجرای طرح جاده سلامت و جلوگیری از ورود خودروها به پارک جنگلی النگدره در روزهای مشخص طرح بسیار مناسب و پسندیده است.
وی اضافه کرد: من خودم هم بارها در این منطقه پیاده‌روی کرده‌ام و از اجرای این طرح خوشحالم زیرا اجرای این طرح یکی از خواسته‌های همه ما و مردم گرگان بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان همچنین از تلاش‌های شهردار گرگان در راستای پیگیری پروژه‌های مورد مطالبه مردم تقدیر کرد و گفت: به طور قطع تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت صادقانه است که باعث رضایتمندی مردم از مسوولان خواهد شد.
نورمفیدی همچنین از رشادت‌های آتش‌نشانان در راستای نجات جان و مال مردم تقدیر کرد و گفت: حادثه ساختمان پلاسکو تهران یکی از حوادثی بود که همه مردم به روحیه جهادی و شجاعانه آتش‌نشانان پی بردند و هرچند آن حادثه بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود اما نشان داد آتش‌نشانان تا پای جانشان برای نجات جان و مال مردم تلاش می‌کنند.
وی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز در گرگان گفت: باغ روس‌ها یکی از ظرفیت‌های موجود در شهر است که تقاضای من انجام مکاتبات برای در اختیار گرفتن این فضا به منظور توسعه فضای سبز شهری است.

0 [1]
0 [1]