آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان : ایران اسلامی، امروز در اوج پیشرفت و توسعه است

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‏‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه اظهار داشت: سرنگونی رژیم پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در همه زمینه‌‏ها خدمات و برکات بسیاری داشته که بر همه اقشار مردم واجب است که شکرگزار نعمت این نظام الهی و دینی باشیم.

آیت‏ الله نورمفیدی به بخشی از دستاوردهای اقتصادی نظام اشاره کرده و گفت: در حالی که در سال ۱۳۵۶ جمعیت ایران ۳۵ میلیون نفر بود و صادرات نفت ایران بیش از ۵ میلیون بشکه بود اما امروز با دو برابرشدن جمعیت ایران، صادرات نفت به یک چهارم کاهش یافته و ارزش دلار نیز نسبت به دوران پهلوی به نصف رسیده است.

امام جمعه گرگان افزود: در کنار این‏ها در نظر داشته باشیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با اجرای توطئه‌‏های بسیار از اختلافات داخلی گرفته تا جنگ تحمیلی سعی داشته و دارند این نظام مقدس را از پای درآورند.

آیت ‏الله نورمفیدی تصریح کرد: براساس آمار بانک جهانی در سال ۵۶ ، حدود ۴۶ درصد مردم زیرخط فقر بودند، در حالی که اکنون به ۱۶ درصد کاهش یافته و این حکایت از پیشرفت و توسعه کشوری دارد که در همه این سال‏‌ها تحت فشار و تحریم نیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: ایران نخستین کشور اسلامی است که هم موشک پرتاب‏‌کننده‏ ماهواره و هم خود ماهواره را تولید کرده که به گفته کارشناسان، هر کدام از این‏ها نیاز به داشتن فناوری‏‌های پیچیده و متعددی دارد.

امام ‏جمعه گرگان گفت: ایران به مدد پیشرفت‌‏های عظیم و چشمگیر، از تاثیرگذاران جهان اسلام و همه دنیا شده و دیگر کشوری نمی‌‏تواند ایران را در مدیریت تحولات منطقه و حتی جهانی نادیده بگیرد.

امام جمعه گرگان در خطبه نخست نیز با اشاره به خطبه ۱۵۷ نهج‌‏البلاغه گفت: امیرالمومنین(ع) به درستی و با فصاحت از آینده و آن‏چه که بر خاندان بنی‏‌امیه خواهد آمد خبر می‌‏دهد و با درایت و ژرف‌‏اندیشی که داشتند از تحلیل شرایط آن روز جامعه، می‌‏توانستند آینده این خاندان را حدس زده و از آن خبر دهند.

آیت‏ الله نورمفیدی تصریح کرد: پیامبر اکرم اسلام در حدیثی می‌‏فرماید که اگر می‏‌خواهید فردای قیامت نوری هدایتگر شما باشد در حق دیگری ظلم و ستم روا ندارید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۰ ب.ظ

دیدگاه