با آغاز سال تحصیلی جدید مراسم تحلیل از ۵۰۳ دانشجو و دانش آموز کارکنان تی ۲۳۰ شهید متاجی لشکز۳۰در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار گردید

تجلیل از ۵۰۳ دانشجو و دانش آموز کارکنان تی ۲۳۰ شهید متاجی
به گزارش البرز گلستان با آغاز سال تحصیلی جدید مراسم تحلیل از ۵۰۳ دانشجو و دانش آموز نمونه مقاطع مختلف در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار گردید.
سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در جمع خانواده ها و دانش آموزان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت؛ بعثت رسول اکرم (ص) برای سعادت بشریت بود که امروز چراغ راه همه خانواده هاست واو پیامبر رحمه العالمین است و ما باید سیره و روش و سنت اورا الگوی زندگی خود قرار دهم.
فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد؛ آمریکا دشمن اصلی ما ایرانیان است و همواره در صدد دخالت در کشور ما و تضعیف ملت ایران است که به لطف پروردگار هیچ گاه موفق نبوده و به جایی رسیده که تنهایی نمی تواند در مقابل ملت بزرگ ایران ایستادگی کند و دنبال ائتلاف جهان است که همگان را در مقابل ایران قرار دهد که این نقشه شوم او در آمریکا نیز با شکست مواجه گردیده،واین ب تربیت مجاهدت نیروهای مسلح ارتش،سپاه،نیروی انتظامی،مرزبانی و بسیج مردمی است.
سردار معروفی با بیان اینکه نیروهای مسلح مسئولیت حفظ امنیت و بقای انقلاب اسلامی و کشور را دارند افزود؛امروز ارتش وسپاه قدرتمند و به روز هستند که تحت یک امام یک مرجع تقلید، یک فرمانده کسی که از قران فرمان می گیرد فرماندهی می شود و الحمدا….
دربهترین وضعیت ممکن هستیم وشما دانش آموزان و دانشجویان با تحصیل خود این راه را مستحکم تر کنید.و نقش خانواده ها نیز بسیار موثر است ،امیدوارم راهی که اهل بیت و امام حسین(ع) رفتن ما بتوانیم ادامه بدهیم.
✍عزیزی مقدم

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴ ب.ظ

دیدگاه