- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سلیمانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف کشور:اوقاف به جهت ارتباط با وقف در مدل خودش یک دولت کوچک است

به گزارش البرز گلستان نشست تخصصی وقف و رسانه با حضور سلیمانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف کشور سلیمانی فر مدیر کل اوقاف گلستان  با اصحاب رسانه استان گلستان امروز چهار شنبه عصر  در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف گلستان برگزار گردید.

سلیمانی در این نشست گفت : اولین مجموعه وقف از دوران ایران باستان بوده است وشکل آن فرق می کرد بسیار موقوفات می باشد که در اختیار حاکمیت نیست بلکه در اختیار مردم می باشد که شاید به ۵۰۰ الی ۶۰۰ سال قبل برسد  .

وی افزود:ماموریت اوقاف در سه محور است وقف  و بقاع متبرکه می باشدو بعدی فعالیت های قرآنی می باشد.

سلیمانی در ادامه گفت:وقف ریشه آن برای حل مشکل بوده است  و اوقاف در مدل خودش یک دولت کوچک است به جهت آنکه با وقف ارتباط دارد.

وی گفت: ما از ظرفیت رسانه ها استفاده باید استفاده کنیم تا وقف در جامعه ملموس شود و نشریات از ظزفیت اجتماعی خودشان در جهت آزادی زندانیان و یا مشکلات دانش آموزان و یا بعضی از گرفتاریهای اجتماعی  استفاده کنید.

سلیمانی گفت : نقدهای ما را به ما بگویید تا ان را حل کنیم  ما رویکردمان بژک کردن سازمانی نیست  و ما را در مطالبات  و درشفافیت مالی کمک کنید.

مدیر کل روابط عمومی اوقاف کشور سپس تصریح کرد:شبه در باره امام زاده زیاد مطرح است چرا در ایران امام زاده در ایران زیاد است و آن بخاطر امنیت در ایران بوده و در شمال ایران حکومت شیعه شکل گرفته و مردم مبلغ خواستند . و مورد دیگر حضور امام رضا ع  می باشد.و الان ۱۲۳ بقعه در استان وجود دارد

0 [1]
0 [1]