- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل انتقال خون گلستان از اهدای واکسن رایگان هپاتیت B برای اهدا کنندگان مستمر خون خون در استان خبر داد

واکسن رایگان هپاتیت B برای اهدا کنندگان مستمر خون
مدیرکل انتقال خون استان گفت: به پاس نیت خیرخواهانه اهداکنندگان مستمر خون از ابتدای مهرماه امسال واکسن هپاتیت «B » را به شکل رایگان دریافت خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان گلستان ، دکتر میرمحمد علی حسینی مدیر کل انتقال خون استان گلستان گفت‌: اهداکنندگان مستمرخون ۲۹ سال به بالامی‌توانند از ابتدای مهرماه واکسن هپاتیت B را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه واکسن هپاتیت B در۳نوبت صفر، یک و ۶ ماه ارائه می‌شود، افزود: برای متولدین سال ۶۸ به بعد طبق برنامه واکسیناسیون کشوری واکسن هپاتیت B تزریق شده است بنابراین این طرح برای متولدین قبل از این سال است که واکسن سه نوبتی هپاتیت را دریافت نکرده‌اند.
دکتر حسینی افزود : این واکسیناسیون با هماهنگی وزارت بهداشت از اول مهر برای افرادی که به مراکزی که شناسایی شده، معرفی می‌شوند انجام میشود .
مدیر کل انتقال خون استان هدف از این طرح را به پاس نیت خیرخواهانه اهداکنندگان مستمر دانست اظهار داشت: در قالب این طرح اهداکنندگان دیگر در خطر ابتلا به بیماری هپاتیت B نیستند .
وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای مهر تا اسفندماه ادامه دارد، یادآورشد: پیش‌‌بینی می‌شود حداقل ۸ هزار نفر در استان گلستان برای هپاتیت B واکسینه شوند.
وی درپایان افزود : اهدا کنندگان خون درشهرستانهای استان گلستان جهت دریافت کارت واکسیناسیون هپاتیت B به پایگاه انتقال خون گرگان وگنبد کاووس مراجعه نمایند.
ادامه خبر
https://golestan.ibto.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=36&pageid=2544&newsview=8607
Gap.im/EntegalKhoonGolestan
Gap.im/EntegalKhoonGolestan
eitaa.com/GolestanEnteghalKhoon
cloob.com/udf/ravabt
@hamyaranesorkh

0 [1]
0 [1]