احمدی فرماندار شهرستان بندرگز:احیای امر به معروف و نهی از منکر رسالت امام حسین (ع) در عاشورای حسینی بود.

ششمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال ۹۷ با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران ادارات ، نهادها و بانک های عامل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار بندرگز در این نشست گفت : احیای امر به معروف و نهی از منکر رسالت امام حسین (ع) در عاشورای حسینی بود.

“حسین احمدی” با تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش افزود : اهتمام به اصل محوری امر به معروف و نهی از منکر در جوامع بشری و ظلم ستیزی برای استقرار عدالت و حقیقت در جامعه از بزرگترین معارف نهضت بزرگ حسینی هستند که امروز بیشتر از هر زمان دیگری به توجه نیاز دارند.

وی تصریح کرد: محرم ماه ایثار و شهادت است و مردم خودجوش در این ایام در عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور فعال دارند که تبدیل به فرهنگ عظیم در جهان شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش ، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

احمدی افزود : دشمن تصرف چند روزه ایران اسلامی را در سر می پروراند و از حضور روحیه انقلابی ملت ایران غافل بود.

وی بیان داشت : اکنون ایران مقتدر اسلامی در اوج قله های عزت و اقتدار ایستاده و کسی را یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این توان و پشتوانه مردمی نیست.

فرماندار بندرگز بر ضرورت تقویت روحیه ایثار و فداکاری در جامعه تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس ، فرصتی است که زوایای جنگ تحمیلی ، تجزیه و تحلیل شود تا همه جوانان و آیندگان بدانند که مردم ایران چگونه با دست خالی اما با مشت گره کرده و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و سلاح ایمان توانستند در مقابل تجاوز استکبار از طریق صدام پیروز شوند و حتی یک وجب از خاک خود را در اختیار دشمن قرار ندهند.

این مقام مسوول در ادامه تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را خوش یمن دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان باید تلاش کنند تا در جبهه علم و دانش هم دشمن را از صحنه خارج کنند.

وی اظهار داشت : مدرسه خانه دوم فراگیریان تعلیم و تربیت است که همواره نیازهای دانشی و اطلاعاتی خود را از این مکان بدست می آورند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه