- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قربان نژاددبیرجشنواره ستاره های صحنه کشوردرجمع هنرمندان برترکردکوی(گلستان):دراستانهای کشورشهرستانی نداریم مانندکردکوی درهنربرندشده باشد

به گزارش البرز گلستان نشست دورهمی هنرمندان مطرح استانی و کشوری شهرستان کردکوی با صمد قربان نژاد دبیر جشنواره ستاره های صحنهکشور به همت آموزشگاه هیرا در کردکوی برگزار گردید.

در این نشست داریوش بتی عقیل تهیه کننده وکارگردان صداوسیما علیرضا گالش (قارنلی ) عبرضا منوچهر مدیر موسسه غوغای مهر امیرعلی افتخاری نفر سوم جشنواره ستاره های صحنه کشور در بخش شعبده و علی منوچهریان نفر دوم خوانندگی در سومین جشنواره  ستاره  های صحنه و خانم رحمانی مدیر اموزشگاه هیرا و حسین مصدق هماهنگ کننده نشست و افتخاری مدیر هفته نامه صبح گلستان و البرز گلستان و جمعی دیگر از هنرمندان برگزار گردید.

در نشست داریوش بنی عقیل ضمن بیان پیشنه هنری  و فرهنگی شهرستان کردکوی جوانان منطقه ذاتا خود ساخته خواند و از مرحوم فرج الله زاهدی راد یادی کرد و گفت که گروه وی در ۵جشنواره تئاتر فجر کشوری شرکت کرد و مقام های کشوری نیز کسب کرد.

همچنین علی رضا منوچهر ضمن بیان شایستگی های هنر مندان شهرستان و نقش موسس غوغای مهر در دور همی آنان تشکل و با هم بودن هنر مندان  را از راههای موفقیت آمیز پیشرفت فرهنگی و هنری شهرستان نامید.

سپس علی رضا گالش یا قارنلی ضمن بیان خصایص هنرمندان جهت پیشرفت مردمی بودن و با مردم بودن و به زبان مردم گفتمان کردن را از راههای پیشرفت در امورات فرهنگی و هنری نامید و از برگزاری این  جلسات بین هنر مندان استقبال کرد.

وی افزود:در میدان هنر باید حرمت ها رعایت شود و اگر کسی مقامی را کسب کرد باید حرمت خودش را نگه دارد  [1]

همچنین افتخاری مدیر هفته نامه صبح گلستان حضور قربان نژاد دبیر جشنواره کشوری را درشهرستان باعث پیشرفت و آشنایی هنرمندان شهرستان با سبک ها هنری استانهای دیگر و استفاده از تجارب ایشان در جشنواره های دیگر نامید.

در ادامه صمد قربا ن نژاد دبیر جشنواره های  ستاره های صحنه کشور از اینکه خود را در جمع هنرمندان مطرح استان که در شهرستان کردکوی گرد آمده بودند باعث مسرت وشادی دانست و گفت:هنرمندان کردکوی به نوبه خود اختصاصا یک تشکل استاتی هستند و همیشه در جشنواره هنرمندان این شهرستان در سطح کشوری نامی از خود  با کسب مقامهای بیادگار گذاشتند.

دبیر جشنواره های  ستاره های صحنه کشوردر ادامه گفت:ما در جشنواره بدنبال تبادل برنامه بین استانها  و تثبیت هنرمندان صحنه هستیم .

وی ضمن تاکید بر این نکته که الان این جشنواره دیده شده است و وزارت ارشاد آن را در تقویم کاری سال خود قرار داده است.

قربان نژاد در ادامه گفت:هیچ استانی در کشور نداریم به اندازه استان گلستان شهرستانی به مانند کردکوی در هنر برند کشوری شده باشد.

وی از هنرمندان شهرستان خواست بدنبال جدی گیری هنر خود باشند تا بیشتر دیده شوند.

 

 

 

0 [2]
0 [2]