دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان در هفته دولت در بازدیداز کمپ ترک اعتیاد بانوان بر لزوم توجه به اشتغال وحرفه‌آموزی بهبودیافتگان تاکید کرد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان به همراه کارشناسان در هفته دولت از کمپ ترک اعتیاد بانوان بازدید و بر لزوم توجه به اشتغال و حرفه‌آموزی بهبودیافتگان تاکید کرد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان؛ محمودرضا روحانی‌فر در بازدید و سرکشی از کمپ ترک اعتیاد بانوان استان خاطر نشان کرد: در سال جدید، آموزش‌ها و پیشگیری در راستای ریشه کنی مواد مخدر بیشتر شده و پیشرفت های بهتری در این امر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: نکته حساسی که باید روی آن کار شود این است که زنان مبتلا به اعتیاد باید سریع‌تر برای درمان مراجعه کنند و نگذارند اعتیاد آنها پیشرفت کند چرا که با پیشرفت مصرف، اعتیاد آنها مزمن شده و ممکن است این افراد جزء معتادان پرخطر قرار گرفته و دیگر قادر به ترک نباشند.

دبیر شورا با بیان اینکه حتی بعد از ترک این افراد، ارتباطمان را با آنها ادامه خواهیم داد، گفت: پس از ترک این افراد از دام اعتیاد و پاک شدنشان ما همچنان با آنان در ارتباط بوده و خانواده‌هایشان را در معرض سرکشی قرار خواهیم داد .

روحانی‌فر بیان داشت: به همین منظور و در راستای حمایت از این افراد پس از ترک اعتیاد، ایجاد اشتغال، حرفه آموزی و معرفی آنها به مشاغل مختلف و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دادن خانواده های واجد شرایط این افراد را در دستور کار خود قرار داده ایم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۷ ب.ظ

دیدگاه