- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری یک زوج کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی از شهروندان گرگانی خبر داد

دستگیری کلاهبرداران ۶ میلیاردی در گرگان

البرزگلستان – فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک زوج که با وعده های بی اساس ۶ میلیارد ریال از شهروندان گرگانی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

 سردار “علی اکبر جاویدان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد اختلاف و درگیری در شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام که مشخص شد موضوع فراتر از درگیری و اختلاف بوده و نیاز به بررسی تخصصی است.

وی افزود: پس از هدایت طرفین درگیری به یگان انتظامی، در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، ۴ نفر اهل استان تهران با در دست داشتن اسناد و مدارکی مدعی هستند فردی با همدستی همسرش از طریق دادن وعده های واهی، طی چند ماه ۶ میلیارد ریال از آنان اخاذی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما پس از ارائه مستندات قانونی به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: متهمان در اعترافات خود بیان کردند پس از برقراری ارتباط با یکی از اقوام شاکیان در فضای مجازی و جلب اعتماد وی، اطلاعات شخصی و خانوادگی آنان را گرفته و طی چند مرحله از طریق دادن وعده هایی نظیر رفع کامل بیماری، حل مشکلات خانوادگی و یافتن همسری با ویژگی های خاص و…. مبلغ ۶ میلیارد ریال از آنان دریافت کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با افرادی که در قبال دریافت پول به آنان وعده های مختلف می دهند، مراتب را سریعا از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.*

0 [1]
0 [1]