- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا درمعارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان :نیروهای مسلح باید بر توان دفاعی خود بیفزایند

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا:نیروهای مسلح باید بر توان دفاعی خود بیفزایند

البرز گلستان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش گفت: لازم است نیروهای مسلح هرروز بر توان دفاعی خود اضافه کنند.
امیر سرتیپ ۲ رضا آذریان صبح یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان اظهار کرد: گلستان یکی از استان هایی است که در مقابل افرادی که مانع تثبیت پیروزی انقلاب شده بودند ایستادگی و مبارزه کرده است.
آذریان افزود: ارتش از پیش از پیروزی انقلاب گوش به فرمان رهبر زمان و در خدمت مردم بوده و است.
وی ادامه داد: عده ای پس از پیروزی انقلاب شعار انحلال ارتش را سر نی دادند اما حضرت امام با بصیرت و بینش بالای خود، روز ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند و از مردم خواستار حمایت از این نیروی مردمی شدند.
ارشد نظامی نزاجا در منطقه شمالشرق تصریح کرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارند و هرروز برنامه های جدیدی علیه نظام طراحی می کنند.
آذریان با بیان اینکه باید تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کنیم، اظهار کرد: دشمن چهار دهه ما را تهدید می کنند اما ملت همواره در روزهای دشوار پشت انقلاب و نظام ایستاده و لازم است نیروهای مسلح بر توان دفاعی خود بیفزایند.
به گفته وی، با همراهی و همدلی مسئولان ارکان نظام به ویژه دولت و مجلس و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، هیچ احدی توانایی اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.
لازم به ذکر است، در پایان امیر سرتیپ ۲ ستاد محمد غفاری به عنوان ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران و فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان معرفی و از تلاش های امیر سرتیپ ۲ ستاد مهدی معمارباشی فرمانده پیشین تقدیر شد.
✍عزیزی مقدم

0 [1]
0 [1]