- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار جاویدان فرماندهی انتظامی گلستان: از اصحاب رسانه انتظار می رود دغدغه های نیروی انتظامی را به جامعه و دستگاهها انتقال دهند

سردار جاویدان فرماندهی انتظامی گلستان: از اصحاب رسانه انتظار می رود دغدغه های نیروی انتظامی را به جامعه و دستگاهها انتقال دهند

 

به گزارش البرز گلستان آئین تکریم و تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان گلستان امروز  یکشنبه با حضور سردار جاویدان فرماندهی انتظامی گلستان  و معاونین فرماندهی و خبرنگاران استان در سالن اجتماعات برگزار گردید..

در این نشست در ابتدا بهرامی معاونت اجتماعی استان اظهار کرد:روز خبرنگار یاد اور دلیر مردن این مرز و خاک است و تجلیل از خبرنگاران تجلیل از کسانی هستند که در راه اندیشه و قلم خون داده اند.

وی افزود ناجا بعنوان نماد  و  لبه جلوی نظام بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در راستای تنویر سازی افکار عمومی و تحقق برنامه های ناجا رسانه ها بیشترین تاثیر را در احساس امنیت و بستر ساز اجتماعی دارد و رسانه ها می توانند بیشترین کمک را به نیروی انتظامی داشته باشند.

در ادامه سردار جاویدان گفت: در دنیای امروز اطلاع رسانی حرف اول را می زند وبدون شما اصحاب رسانه لنگ می زند و رسانه در قانون پذیری و خود آگاهی در جامعه یقینا رسانه تاثیر گذار است.

وی افزود:شما خبرنگاران رزمندگان  حوزه اطلاع رسانی می باشید و جامعه امروز دنبال واقعیتها می باشد.

سردار جاویدان در ادامه گفت:امانتداری یکی ازویژگیهای بارز خبرنگاران بدون دخیل کردن سلایق می باشد و رعایت اخلاق حرفه ای  و هماهنگی و همکاری متقابل نشان حسن نظر شما و هوشمندی و زیرکی شما می باشد و اخبار باید با  رعایت ضابطه مندی انتشار یابد و شما امین ما و مردم هستید و ازشما انتظار می رود دغدغه های ما را به جامعه و دستگاهها انتقال بدهید.

فرماندهی انتظامی سپس اظهار کرد:از اخباری که ایجاد التهاب و نا امنی می کند جلو گیری کنید  تافضای غیر واقعی ایجاد نشود و در راستای هر اتفاقی اقدامات مثبت انجام شده را نیز باید بیان شود.

 

 

0 [1]
0 [1]