قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی: به اداراتی بودجه داده می شود که مردم اثرات عملکردی آنان را ببینند

به گزارش البرز گلستان مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کردکوی با حضور قدمنان فرماندار شهرستان مسعودی رییس اداره ارشاد اسلامی و خبرنگاران  شهرستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.

قدمنان فرماندار شهرستان در این نشست گفت: ‌ان شالله سال به سال روز خبرنگار پرشور تر برگزار گردد. نمایشگاه مطبوعات در استان نیز در استان به خوبی برگزار شد.

وی افزود:دولت باید فکری به حال خبرنگاران بکند و امنیت شغلی برایشان ایجاد شود و اگر امنیت شغلی داشته باشد خبر سالم تر و بهتر به جامعه ارسال می شود.

قدمنان گفت: اگر رسانه ای تعطیل شود یعنی دیوار ی فرو ریخته است و این برای اجتماع آسیب می باشد . واگر قانون در حمایت ضعیف می باشد این ضعف مجلس می باشد و قانون برای امنیت شغلی خبرنگاران وضع شود.

فرماندار شهرستان کردکوی در ادامه گفت:ما بدنبال آسفالت تا روستای توریستی رادکان می باشیم و ما بدنبال کار جهادی درشهرستان می باشیم..

وی سپس افزود:به اداراتی بودجه باید داده شود که مردم اثرات آنرا ببینند و در بحث فرهنگی باید نشاط و سرزندگی را در بین مردم  تقویت کنیم.

قدمنان گفت :ما نیاز به همکاری رسانه ها  جهت توسعه شهرستان داریم و بازارچه یکشنبه بازار به بیرون و حاشیه شهر انتقال پیدا می کند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۹ ق.ظ

دیدگاه