غفوریان مدیر شعب بانک مسکن گلستان از اعطای ۲هزار ملییارد ریال تسهیلات مسکن در سال۹۶ وثبت نام ۶هزار نفر در مسکن یکم خبر داد

  • به گزارش البرز گلستان مراسم تجلیل ازخبرنگار توسط مدیریت شعب بانک مسکن گلستان با حضور غفوریان مدیر شعب ومعاونین وی در دفتر کار وی برگزار شد .

در این نشست غفوریان گفت:بیشتر بحث بر سر تعاملات دوسویه بانک و رسانه می باشد

وی افزود:امروز اطلاع رسانی در جامعه انجام می شود منتهی به هیچ وجه نمی توان نقش خبرنگار را نادیده گرفت و خبرنگار جنبه عدالت محوری دارد و خو اب را از چشم مدیران ضعیف می گیرد.

غفوریان گفت رسانه و خبرنگاران براساس خبر مسیولیت پذیری دارد و اقبال هنوز به سوی خبرنگاری رسمی می باشد و این برمی گردد به ریز بینی خبرنگار  ضمن آنکه دیدن یک خبر از یک خبرگزاری رسمی برای ما سندیت بیشتر  دارد.

مدیر شعب بانک مسکن استان گفت:ما بدنبال اطلاع  رسانی عامه می باشد وی گفت صندوق یکم مسکن دست اورد مالی برای بانک ندارد ولی بخش می تواند تعدادزیادی را  صاحب خانه کند.

غفوریان در ادامه اظهار کرد:در بحث رفتار وام و مسکن می تواند جنبه اطلاع رسانی داشته باشد و می تواند رفتار خرید را رقم بزند در سال ۹۶ حدود ۲هزار ملیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن پرداخت شده و الان ۶هزار نفر در بخش مسکن یکم ثبت نام کرده اند.

وی گفت : رونق بخش مسکن می تواند موتور محرکه تولید و اقتصاد باشد و ما از  رسانه انتظار بیشتر جنبه اطلاع رسانی را خواستاریم

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۹ ق.ظ

دیدگاه