- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر عامل شهرکهای صنعتی گلستان:تا پایان شهریور تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان از آب ، برق ، گاز و تلفن برخوردار می شوند

خلیل زاده:  امسال بدنبال  کار و توسعه و اقدام انقلابی  می باشیم

به گزارش البرز گلستان نشست خبری خلیل زاده مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی  استان گلستان به مناسبت گرامیداشت روز حمایت ازصنایع کوچک امروز پنج شنبه در سالن اجتماعات شرکت با حضور اصحاب رسانه استان برگزار گردید. خلیل زاده اظهارکرد:در زمان اغاز مدیریت چند مشکل داشتیم که بزرگترین تهدید به اتمام رسیدن فضای شهرکها بوده است و با دو مدیریت سعی در رفع ان بودیم اول اینکه باید داشته ها خود را توزیع می کردیم  دیگر اینکه به طرحهای دارای رکود کمک کنیم  که بخشی کمک شده و بخشی نیز آزاد سازی ۳ هکتار زمین بوده است .

وی افزود:در فرایند بعدی ۱۱ هکتار آزاد شده وعملا مانند احداث یک شهرک بوده است  و  امسال بدنبال کننده کار و توسعه می باشیم .

خلیل زاده در ادامه گفت: در شهرک صنعتی گمیشان با ۲۰ هکتار وتامین آب  بدنبال توسعه آن هستیم و شهرک صنعتی با نگاه جدید احداث کردیم ضمن آنکه ۱۳ هکتار حدود۱۴ هکتار بلااستفاده در علی آباد  مانده بوده است و انرا به عنوان یک فاز توسعه فعال کردیم  و شهرک یک هزار هکتاری  نیز ۱۷۰ هکتار آن فعال شده بوده است و الان آب و برق و کاز و۱۰ کیلومتر فیبر نوری کار شده است و الان در اترک شرایط قبول سرمایه گذار داریم و الان مشکلی جهت پذیرش  سرمایه گذار نداریم.

مدیر عامل شهرکهای صنعتی سپس گفت:امسال توسعه گنبد را در برنامه داریم و مبلمان عطا آباد بعنوان شهرک صنعتی در دست داریم  و ما اعلام شد۶ حوزه در بحث منزلت داشته باشیم و تا سال ۱۴۰۰باید ۲۰ نقطه  آماده شود.

وی گفت:در مجموعه صنایع کوچک الان مشکل داریم وسه خوشه به سرانجام رسیده است  و ما بدنبال تورهای صنعتی و اموزش هستیم که ۲۵۰۰ نفرمدیران را آموزش داده ایم .

خلیل زاده همچنین گفت:سعی می کنم در چهارچوب قانون کار کنیم و روال عادی این است زمین واگذار کنیم و زیر ساخت ها را تامین کنیم  و امسال تمامی شهرکهای صنعتی از ۴ خدمت آب و برق و گاز و تلفن تا شهریور انجام  می شود و بدنبال آن بدنبال تکمیل و توسعه زیر ساخت ها هستیم .

0 [1]
0 [1]