- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

شهریاری رییس آموزش و پرورش شهر ستان کردکوی در مراسم تجلیل ازخبرنگاران:کردکوی معدن استعدادهای ناب که هنوز شناسایی نشده است

البرز گلستان  مراسم تجلیل از خبرنگار شهرستان کردکوی توسط اداره اموزش و پرورش شهرستان کردکوی با حضور امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و معاونین و خبرنگاران شهرستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.

شهریاری در این نشست گفت :کردکوی معدن استعدادهای نابی می باشد که هنوز شناسایی نشده است

وی افزود:خبرنگاران باید نگاه اصلاح داشته باشند هرچند نقد شدن کمی سخت می باشد و انسان ذاتا به تعریف نیاز دارد

شهریاری گفت: اداره کردکوی ۸۶۰ نفر نیرو دارد و دارای ۸۸ مدرسه  و تعداد ۱۱ هزار دانش اموز در سال ۹۶ دارد که۳۸ درصد در روستا و مابقی در شهر درس می خوانند.

وی از پروژه های عمرانی  گفت :الان برخی ازفضاهای آموزشی را می توانتغییر کاربری کنیم و ازمحل اجاره ان  بتوان کارهای عمرانی را پشتیبانی کنند  و فعلا ۴ فضا برای تجاری کردن آماده شده است که فعلا ۲ فضا مورد تایید واقع شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در ادامه بیان کرد: در بحث اسکان ۱۰۰ درصد در ایام عید تجهیز شده به سمت خدمات مطلوب .

وی خواستار مشارکت جدی مردم در هوشمند سازی مدارس شده است و از کمک۳ملیلیاردی یک خیرجهت ساخت یک مدرسه ابتدایی و کلنگ زنی پروژه ۹ کلاسه آیت الله هاشمی  و کلنگ زنی پروژه کانون پرورش فکری و آغاز عملیات ساخت۶سوئیت  اسکان دایم خانه معلم با اعتبار ۱۵۰ ملیون تومان  خبر داد.

شهریاری همچنین از۱۳ جشنواره شهرستانی و استانی خبرداد گفت:نمایشگاه دست ساخته ها و تولیدات دانش اموزان با بیش از ۳۵ غرفه نیز در شهرستان برگزار شد

وی ازتیم  بسکتبال دانش آموزان متوسط کردکوی با کسب عنوان دوم کشوری خبر داد.

0 [1]
0 [1]