شهریاری رییس آموزش و پرورش شهر ستان کردکوی در مراسم تجلیل ازخبرنگاران:کردکوی معدن استعدادهای ناب که هنوز شناسایی نشده است

البرز گلستان  مراسم تجلیل از خبرنگار شهرستان کردکوی توسط اداره اموزش و پرورش شهرستان کردکوی با حضور امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و معاونین و خبرنگاران شهرستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.

شهریاری در این نشست گفت :کردکوی معدن استعدادهای نابی می باشد که هنوز شناسایی نشده است

وی افزود:خبرنگاران باید نگاه اصلاح داشته باشند هرچند نقد شدن کمی سخت می باشد و انسان ذاتا به تعریف نیاز دارد

شهریاری گفت: اداره کردکوی ۸۶۰ نفر نیرو دارد و دارای ۸۸ مدرسه  و تعداد ۱۱ هزار دانش اموز در سال ۹۶ دارد که۳۸ درصد در روستا و مابقی در شهر درس می خوانند.

وی از پروژه های عمرانی  گفت :الان برخی ازفضاهای آموزشی را می توانتغییر کاربری کنیم و ازمحل اجاره ان  بتوان کارهای عمرانی را پشتیبانی کنند  و فعلا ۴ فضا برای تجاری کردن آماده شده است که فعلا ۲ فضا مورد تایید واقع شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در ادامه بیان کرد: در بحث اسکان ۱۰۰ درصد در ایام عید تجهیز شده به سمت خدمات مطلوب .

وی خواستار مشارکت جدی مردم در هوشمند سازی مدارس شده است و از کمک۳ملیلیاردی یک خیرجهت ساخت یک مدرسه ابتدایی و کلنگ زنی پروژه ۹ کلاسه آیت الله هاشمی  و کلنگ زنی پروژه کانون پرورش فکری و آغاز عملیات ساخت۶سوئیت  اسکان دایم خانه معلم با اعتبار ۱۵۰ ملیون تومان  خبر داد.

شهریاری همچنین از۱۳ جشنواره شهرستانی و استانی خبرداد گفت:نمایشگاه دست ساخته ها و تولیدات دانش اموزان با بیش از ۳۵ غرفه نیز در شهرستان برگزار شد

وی ازتیم  بسکتبال دانش آموزان متوسط کردکوی با کسب عنوان دوم کشوری خبر داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

دیدگاه