احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:شورای هماهنگی زنده نگه دارنده عاشورا و علمدار و میاندار حیات طیبه انقلاب اسلامی می باشد

حجت السلام احمدی :استراتژی دشمن امروز ثابت و تاکتیک آنان متغییر است

به گزارش البرز گلستان نشست خبری حجت السلام احمد رضا احمدی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروزتاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رویکردچهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورا امروز چهارشنبه صبح برگزار شد. احمدی اظهار کرد: خبرنگار لسان گویای جامعه اسلامی  می باشد

احمدی در ادامه گفت :برای تبین انقلاب اسلامی شورای از طرف امام اتفاق می افتدبا حضور شهید بهشتی و مطهری و سایر بزرگران هسته ای را بنام شورای هماهنگی تبلیغات نام می گیرد.

وی گفت:اهداف و ساختار ی که بر شورا تحت عنوان رسالت واهداف در اساسنامه تعریف شده است  یکی از فاخرترین مجامع که تبلیغات انقلاب اسلامی را دنبال کرده و در مقاطعی حیرت انگیز بوده شورای هماهنگی بوده است و شورا به عنوان موذن انقلاب می باشد.

احمدی گفت :شورای هماهنگی  عاشورا را زنده نگه داشته و و علمدار و میاندار حیات طیبه انقلاب اسلامی می باشد.

رییس شورای هماهنگی در ادامه تصریح کرد:مولفه های سرعت و دقت و رقابت و صرفه جویی در هزینه  که فعالیت یک مجموعه را به بهره وری می رساند و شورا یکی از نهادهای بعد از انقلاب اسلامی  که بهره ور نگر است  می باشد.

احمدی همچنین گفت :شورا نسبت به دیگر نهادها می تواند یک مجموعه اثر بخش باشد  و شورا بعنوان یک نهاد اثر بخش مانند سپاه از اثر بخش ترین نهادها می باشد .

رییس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی  گلستان  گفت: خبرنگاران بعنوان زبان گویای جامعه تایید خویت فقیه توهاهند کرد که هر سال مردم در صحنه راهپیمایی حضور وسیعتر دارند و این میسر نیست مگر این نهاد بستر سازی مردمی انجام می دهد.

حجت السلام احمدی سپس خاطر نشانکرد:شورا با همه ارکان همسو در مقابل فریب تبلیغات غربی در هدایت افکار عمومی در دفع فتنه استکبار جهانی می باشد.

وی گفت انقلاب اسلامی برهم زننده  همجه دشمنان در تمامی ابعاد بوده است و مدیرانی که مقام ولایت فقیه اهاانت کنند قطعا مسیر برون رفت را مسدود می کند.

احمدی گفت:استراتژی دشمن امروز ثابت و تاکتیک آنان متغییر است

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۰ ق.ظ

دیدگاه