- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

گوهری راد مدیر کل اموزش و پرورش استان گلستان:اولویت اول ما در اول مهر، دانش آموز ان باید سرکلاس معلم داشته باشند

به گزارش البرز گلستان گوهری راد مدیر کل اموزش وپروش گلستان اظهار کرد:اعتقاد دارم کار خبرنگارات به عنوان اینه تمام قد و وجدان بیدار جامعه در بین مسئولین می تواند باشد.

وی افزود:خیلی از فشادها جامعه با نقدهای زودهنگام خبرنگاران جلوی مفسده ها گرفته می شود و درجامعه مردم سالار خبرنگاران جایگاه وسیعی و اساسی دارند.

گوهری راد در ادادمه گفت رسانه ها می توانند هر پدیده ای را بزرگ یا کوچک کنند و این قابلیت را دارند که به مسئولین کمک کنند.

مدیر کل اموزش وپرورش گلستان سپس گفت :برای سال اینده تحصیلی بیش از۳۴۵ هزار دانش اموز در ۲۴۰۰ مدرسه با ۲۰ هزار معلم متولی تحصیل انان می باشد .

وی در ادامه گفت :خیلی از کارها که می توان انجام داد با توجه به مشکلات اقتصادی مملکت می توان انجام داد و باید به دنبال کار مشارکتی باشیم و اموزش و پرورش امسالکمبود نیرو در حدود یک هزار نفر دارد.

.گوهری راد سپس گفت :اولویت اول ما در اول مهر دانش اموز ما سرکلاس معلم داشته باشد و اگر کلاس خالی باشد همکاران اداری باید کک کنند.

وی همچنین گفت برنامه ریزی بعنوان یکی از سیاستها می باشد  و ما برای همه مدیران سیاستهای سال اینده را میخواهیم .

مدیر کل اموزش وپرورش گلستان همچنین گفت ما هیچ خط قرمز با هیچ خبرنگاری ندارم  وتنها مسئله وجود دارد از بنده هر انتقاد و شکایتی دارید و هیچ شکایتی نخواهم کرد مگر شانیت همکار فرهنگی مورد تعرض قرار بگیرد.

وی گفت :در روی بعضی از مسئله اموزش و پرورش کارهای کارشناسی انجام بدهید  در مورد فضاهای تخریبی و اموزشی نظر بدهند.

 

در ادامه لیوانی مدیر کل نوسازی مدارس گفت :هدف ما تامین فضای امو زشی  و ما متولی ساخت و ساز هستیم و دانش اموز بتواند تحصیل کند

در بخش ساخت مدارس سعی می کنیم مدارس خوب و ایمن  و استحکام  ساختمان به دانش اموزن امنیت می دهد. معماری خوب به آنان شخصیت می دهد.

وی افزودبا نقدهای خود به ما کمک کنید.

 

خبر از محمد یزدانی

0 [1]
0 [1]