گوهری راد مدیر کل اموزش و پرورش استان گلستان:اولویت اول ما در اول مهر، دانش آموز ان باید سرکلاس معلم داشته باشند

به گزارش البرز گلستان گوهری راد مدیر کل اموزش وپروش گلستان اظهار کرد:اعتقاد دارم کار خبرنگارات به عنوان اینه تمام قد و وجدان بیدار جامعه در بین مسئولین می تواند باشد.

وی افزود:خیلی از فشادها جامعه با نقدهای زودهنگام خبرنگاران جلوی مفسده ها گرفته می شود و درجامعه مردم سالار خبرنگاران جایگاه وسیعی و اساسی دارند.

گوهری راد در ادادمه گفت رسانه ها می توانند هر پدیده ای را بزرگ یا کوچک کنند و این قابلیت را دارند که به مسئولین کمک کنند.

مدیر کل اموزش وپرورش گلستان سپس گفت :برای سال اینده تحصیلی بیش از۳۴۵ هزار دانش اموز در ۲۴۰۰ مدرسه با ۲۰ هزار معلم متولی تحصیل انان می باشد .

وی در ادامه گفت :خیلی از کارها که می توان انجام داد با توجه به مشکلات اقتصادی مملکت می توان انجام داد و باید به دنبال کار مشارکتی باشیم و اموزش و پرورش امسالکمبود نیرو در حدود یک هزار نفر دارد.

.گوهری راد سپس گفت :اولویت اول ما در اول مهر دانش اموز ما سرکلاس معلم داشته باشد و اگر کلاس خالی باشد همکاران اداری باید کک کنند.

وی همچنین گفت برنامه ریزی بعنوان یکی از سیاستها می باشد  و ما برای همه مدیران سیاستهای سال اینده را میخواهیم .

مدیر کل اموزش وپرورش گلستان همچنین گفت ما هیچ خط قرمز با هیچ خبرنگاری ندارم  وتنها مسئله وجود دارد از بنده هر انتقاد و شکایتی دارید و هیچ شکایتی نخواهم کرد مگر شانیت همکار فرهنگی مورد تعرض قرار بگیرد.

وی گفت :در روی بعضی از مسئله اموزش و پرورش کارهای کارشناسی انجام بدهید  در مورد فضاهای تخریبی و اموزشی نظر بدهند.

 

در ادامه لیوانی مدیر کل نوسازی مدارس گفت :هدف ما تامین فضای امو زشی  و ما متولی ساخت و ساز هستیم و دانش اموز بتواند تحصیل کند

در بخش ساخت مدارس سعی می کنیم مدارس خوب و ایمن  و استحکام  ساختمان به دانش اموزن امنیت می دهد. معماری خوب به آنان شخصیت می دهد.

وی افزودبا نقدهای خود به ما کمک کنید.

 

خبر از محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۰ ب.ظ

دیدگاه