یوسفی معاونت خبر صدا و سیما گلستان:فرهنگ سازی و ترغیب مردم به صرفه جویی و استفاده از کالای ایرانی و توجه دادن تولید کنندگان و رعایت حقوق مصرف کننده و افزایش کیفیت کالای ایرانی،از جمله اولویت های صداو سیمای مرکز گلستان است

یوسفی معاونت خبر صدا و سیما گلستان:فرهنگ سازی و ترغیب مردم به صرفه جویی و استفاده از کااای ایرانی و توجه دادن تولید کنندگان و رعایت حقوق مصرف کننده و افزایش کیفیت کالای ایرانی،از جمله اولویت های صداو سیمای مرکز گلستان است

البرز گلستان نشست خبری دکترصلبی  معاون غذا و داردو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت و معدن و یوسفی معاونت خبر صداو سیما گلستان در سالن اجتماعات سازمان غذا و دارو برگزار شد.

یوسفی معاونت خبر صدا و سیما  در این نشست اظهار کرد:در سه ماه امسال ۵۰۴ دقیقه خبر گزارش  مطلب بخش شده است و در حوزه صدا در موضوع اچاق و فرهنگ پرهیز از مقدار ۱۴۶ دقیقه کارانجام شده است .

وی افزود: در حوزه سیما ۲۹۵ دقیقه برنامه داشته  و صداوسیما بیشتر در بحث فرهنگ سازی می باشد  ما به دنبال بحث نظارت و برخورد قاطع می باشد و ما بعنوان رسانه درچند حوزه هم افزای داشته و امید بخشی در دستور کار رسانه باید قرار بگیرد .

یوسفی معاونت خبر صدا و سیما گلستان سپس تصریح کرد:فرهنگ سازی و ترغیب مردم به صرفه جویی و استفاده از کالای ایرانی و توجه دادن تولید کنندگان و رعایت حقوق مصرف کننده و افزایش کیفیت کالای ایرانی،از جمله اولویت های صداو سیمای مرکز گلستان است

یوسفی در ادامه گفت: ما بعنوان رسانه بعنوان مطالبه گری باید از مسئولین بخواهیم  و در مردم اعتماد  بوجود بیاید و فرهنگ سازی برای عرصه باید ایجاد شود.

معاونت خبر صداو سیما گلستان همچنین گفت :احتکار بحث ناپسند می باشد وباید برای مردم جا بیفتد و به کمک دولت این مسیر باید طی شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۳ ق.ظ

دیدگاه