- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

هیوه چی فرماندارشهرستان ترکمن در دیدار با استاندار گلستان خواستار تامین اعتبارات در راستای اجرایی نمودن طرح های گردشگری و ساحلی ورسیدگی به مشکلات بازارچه ساحلی شد

البرز گلستان به منظور بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های گردشگری شهرستان ترکمن “دکترسیدمناف هاشمی” استاندار گلستان از اسکله و بازارچه ساحلی شهرستان ترکمن بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن؛ استاندار گلستان در این بازدید بر رفع مسائل و موانع توسعه طرح های گردشگری جهت جذب توریست و گردشگر تاکید کرد.

استاندار گلستان در بازدید از سواحل دو شهرستان بر توسعه زیرساخت های این سواحل جهت جذب توریست و گردشگر تاکید کرد.
وی در این‌ بازدید از مکان یابی جهت ایجاد مراکز گردشگری در شهرستان های ترکمن‌و گمیشان خبرداد و گفت: پیشنهاد این امربه شورای عالی شهرسازی کشور داده شده است و در صورت تصویب توسط سازمان عمرانی یکی از ۸نقطه گردشگری استان در آن مکان ایجادخواهد شد.
دکتر هاشمی درخصوص آشوراده و بحث مشکلات بازارچه اسکله نیز گفت: بین بازاریان بازارچه اسکله و سرمایه گزار برخی مسائل پیش آمده که این مشکلات درحوزه های برق،پارکینگ ، آب و..‌ است که باید تعیین تکلیف شود.
وی افزود: در بحث جزیره آشوراده نیز احیای خلیج گرگان در دستور کار قرار دارد.
الیاس هیوه چی فرماندارشهرستان ترکمن در حاشیه این بازدید از استاندار گلستان خواستار تامین اعتبارات در راستای اجرایی نمودن طرح های گردشگری و ساحلی شهرستان و همچنین رسیدگی به مشکلات بازارچه ساحلی شد.
رامین نورقلی پورنماینده مردم غرب استان در مجلس نیز از پیگیری های مجدانه در خصوص تخصیص اعتبارات برای این طرح هاخبرداد و گفت: بازارچه اسکله نیز با ظرفیت های جذب گردشگر از پروژه های مهم غرب استان است
وی بااشاره به ظرفیت های اشتغالزایی این طرح ها افزود:درصددهستیم تا مشکلات بازارچه اسکله را نیز هرچه سریع تر رفع و رجوع کنیم.
گفتنی است در این بازدید نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.
شایان ذکر است استاندار و هیئت همراه از طرح سالم سازی دریا در سواحل چارقلی و توماجلر چارقلی از توابع شهرستان گمیشان نیز بازدید کردند.

0 [1]
0 [1]